וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ספגה בדקה ה-92 וסיימה ב-3:3 מול אוסאסונה

דני פארחו החמיץ פנדל בדקה ה-86 ובמצב של 2:3 לעטלפים, קלרק העניש בתוספת הזמן עם שער יפה. ולנסיה עם משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון ורחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום

one

שום דבר לא הולך לוולנסיה. אחרי התפטרותו של צ'זארה פראנדלי והמנהל המקצועי ושבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, היו העטלפים קרובים להשיג הערב (שני) סוף סוף ניצחון רביעי העונה. בדקה ה-86 הם היו ביתרון 2:3 מול אוסאסונה ועם פנדל של דני פארחו, אבל הוא החמיץ אותו, האחרונה בטבלה השוותה בדקה ה-92 ו-ולנסיה רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון.

שוער ולנסיה, דייגו אלבס. GettyImages
איבדו שתי נקודות יקרות/GettyImages

ולנסיה עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. גיירמה סיקרה העביר כדור רוחב ומוניר בעט מהאוויר יפה מאוד פנימה. היתרון הזה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד. אוריול ריירה ניצל טעות קשה של מריו סוארס ובעט מקרוב פנימה, 1:1. ריירה כבש שער עצמי בדקה ה-45 ו-ולנסיה ירדה אל המחצית ביתרון. השוויון הגיע בדקה ה-62 כשרוברטו טורס בעט חזק, כדור שפגע באיוון מארקס וחזר אליו, טורס שוב בעט מצוין פנימה את ה-2:2. ולנסיה כבשה את השלישי בדקה ה-73. הפעם מוניר היה בתפקיד המבשל עם הכנסת כדור עומק יפה למרטין מונטויה, שבעט יפה פנימה את ה-2:3. ולנסיה כמעט סגרה עניין בדקה ה-86, אבל דני פארחו בעט פנדל בצורה רשלנית מאוד ונבלם את השוער המארח. וכשלא כובשים אז? נכון מאוד, סופגים. בדקה ה-92 הצליחה המארחת לאזן כשקרלוס קלרק עשה מהלך אישי נהדר, מסר לרומרו, קיבל בחזרה ובעט כדור מצוין פנימה, 3:3 דרמטי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully