וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.1: באדשטובר הושאל לשאלקה, יובטיץ' הוצג בסביליה

בלם באיירן מינכן ינסה לצבור דקות, מחזיקת הליגה האירופה צרפה את חלוץ אינטר. אודגר עזב את ריאל מדריד, יריבת הפועל באר שבע רוצה את ג'קסון מרטינס. בברצלונה הבהירו: ראקיטיץ' נשאר, שניידרלין עובר לאברטון

one

בוודיאו: ויאריאל וברצלונה נפרדות ב-1:1 דרמטי

העברות

* חיזוק מרשים לסביליה. האנדלוסים הגיעו להבנות עם אינטר בנוגע לסטבן יובטיץ'. הקשר/חלוץ הושאל למחזיקת הליגה האירופית בהשאלה, עם סעיף רכישה בסך 14 מיליון יורו.

* הולגר באדשטובר (27), בלמה של באיירן מינכן, הושאל לשאלקה עד לסיום העונה. הגרמני שסבל מלא מעט פציעות בשנים האחרונות, אמר לאחר העסקה: "מודה לאנשי באיירן שנענו לבקשה שלי, אני זקוק לזמן על המגרש".

* רכש לגלאטסראיי. הקבוצה הטורקית שילמה שלושה מיליון פאונד לפאוק סלוניקי על גארי רודריגס. הקיצוני השמאלי כבש העונה שישה שערים ובישל עוד שבעה.

* קשרה הנורבגי הצעיר של ריאל מדריד (18), מרטין אודגור, עבר בהשאלה להירנביין ההולנדית, אחרי שרשם 13 הופעות העונה בקבוצת המילואים של הבלאנקוס (שלושה שערים).

* טורינו רכשה את הבלם הברזילאי קארלו. הסגולים שילמו לאפועל ניקוסיה 450 אלף יורו עבורו.

* פאוסטו רוסי, פעם ילד פלא איטלקי, מצא בית חדש אחרי שחוזהו פג הקיץ. הקשר בן ה-26 חתם בטרפאני מליגת המשנה באיטליה.

* סטוריס ניניס בן ה-26, שכונה בעבר 'מסי היווני', שוחרר משרלרואה הבלגית ועבר למכלן.

* פיינורד, שמוליכה את הליגה ההולנדית, הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן ג'ובאני ואן ברונקהורסט עד 2019.

* גנט רכשה את דרקו בז'דוב. החלוץ בן ה-27 חתם לשנתיים וחצי, אחרי שהרשית 10 שערים ב-20 משחקים במדי יאבור הסרבית.

שמועות

* בטורקיה מדווחים שיריבת הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, בשיקטאש עשויה לצרף את החלוץ הקולמביאני ג'קסון מרטינס (30) המשחק בגוואנגז'ו אברגרנד.

* במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לחפש חיזוק, חרף ההצהרות של ז'וזה מוריניו. השדים האדומים מקווים לצרף את איבן פרישיץ', שרק בסוף השבוע האחרון כבש צמד במדי אינטר. הקרואטי הנהדר זוכה למעקב מצד ארסנל, ליברפול וברצלונה. סכום ההעברה באיטליה מוערך ב-30 מיליון יורו, לא כולל שכרו של הקשר.

* עדיין אצל השדים האדומים, המאבק על שירותיו של בלם רומא קוסטאס מאנולס מחריף. אברטון פתחה במגעים כדי לצרף את הבלם היווני, אך מנצ'סטר יונייטד מקווה כי ההצעה בסך 50 מיליון יורו תשכנע את רומא להסכים להצעה.

* בגזרת העוזבים, ממפיס דפאי מעוניין לעבור למילאן. לצערו של ההולנדי, הרוסונרי לא מסוגלים לממן את רכישתו וינסו להגיע להבנות עם השדים האדומים בנוגע להשאלה עד סוף העונה עם אופציה בקיץ. גם ליון מעוניינת בהולנדי, ועל פי הדיווחים יונייטד דורשת עליו 17 מיליון יורו.

* מורגן שניידרלין עומד להימכר מיונייטד לאברטון תמורת 22 מיליון ליש"ט.

* אנטוניו קונטה החזיר לצ'לסי את נתן אקה, אך זה לא מספיק עבור הבלוז. באיטליה טוענים כי הבלוז הציעו לפנרבחצ'ה 20 מיליון יורו עבור סיימן קיאר. הבלם הדני כבר רמז לאחרונה כי הוא יעדיף לעזוב את טורקיה, אם יקבל הצעה ראויה.

* סוכנו של מנולו גאבדיני הבהיר כי הוא יעזוב את נאפולי: "אנחנו שוקלים הצעות מגרמניה ואנגליה".

* יובנטוס ממשיכה במרדף אחר חיזוק לקישור. הגברת הזקנה מוכנה להציע 20 מיליון יורו עבור קורנטין טוליסו, ליון דורשת 30 מיליון יורו. כך טוענים בתקשורת הצרפתית.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה (מימין) חוגג עם פאקו אלקאסר. GettyImages
לא הולך לשום מקום. ראקיטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully