וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לא בחר במסי ולהיפך, ערן זהבי ואלישע לוי הלכו עם הפורטוגלי

פיפ"א חשפה את הבחירות של הקפטנים והמאמנים של הנבחרות ואנשי התקשורת לתואר שחקן השנה בעולם. במי בחרו שני הכוכבים הגדולים? וגם: כוכבי ברצלונה תחת מתקפה בעקבות ההברזה מהטקס

one

בווידיאו: ה-0:5 של ריאל מדריד על גרנאדה משבת

כריסטיאנו רונאלדו הוכתר אתמול (שני) כשחקן השנה בעולם מטעם פיפ"א וכמו בכל שנה, מיד לאחר פרסום שמו של הזוכה פורסמה גם התפלגות הבחירות של הקפטנים והמאמנים השונים של נבחרות העולם, כמו גם של העיתונאים שבחרו.

בגזרה הישראלית, קפטן הנבחרת ערן זהבי בחר במקום הראשון בכריסטיאנו רונאלדו ובשני בליאונל מסי. זהבי העניק את המקום השלישי ללואיס סוארס. מאמן הנבחרת אלישע לוי הלך אף הוא עם רונאלדו במקום הראשון ונתן את המקום השני לאנטואן גריזמן, בעוד מסי הגיע אצלו רק למקום השלישי.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו נבחר לשחקן השנה בעולם

ערן זהבי קפטן נבחרת ישראל לצד המאמן אלישע לוי. יוסי ציפקיס
המקום הראשון של שניהם זהה. לוי וזהבי/יוסי ציפקיס

כהרגלם, מסי ורונאלדו לא בחרו האחד בשני. מסי בחר בשלושת חבריו לברצלונה, סוארס במקום הראשון, ניימאר בשני ואנדרס אינייסטה בשלישי. רונאלדו נתן את הקולות שלו לחברים מריאל מדריד: גארת' בייל במקום הראשון, לוקה מודריץ' בשני וסרחיו ראמוס בשלישי.

כמיטב המסורת, היו גם כמה בחירות יותר יצירתיות. כך למשל, יוליאן באומגרטלינגר, קפטן נבחרת אוסטריה, העניק את המקום הראשון שלו לטוני קרוס הגרמני. ויין רוני פרגן לחברו לנבחרת אנגליה, ג'יימי ורדי, עם המקום השלישי, אחרי רונאלדו וסוארס וללא מסי. גם קפטן נבחרת מלזיה הציב את ורדי במקום השלישי שלו ואילו קפטן נבחרת מאוריציוס בחר במקום השני באנגולו קאנטה. כריס ווד מנבחרת ניו זילנד נתן את הבכורה לקווין דה בראונה ואילו אנדרס גומס הפורטו ריקני הלך עם סרחיו ראמוס במקום הראשון שלו, עם גריזמן בשני ועם ורדי בשלישי, בלי רונאלדו או מסי. קפטן נבחרת איי טרקס וקייקוס שם את ורדי ראשון.

אצל המאמנים, חואן אנטוניו פיצי, מאמן צ'ילה, בחר באלכסיס סאנצ'ס במקום הראשון ולא הציב בחירות אחרות במקומות 2 ו-3. המאמנים של ארגנטינה ופורטוגל התיישרו עם הכוכבים שלהם, כאשר אדרגדו באוסה מהאלביסלסטה בחר במסי, אגוארו וגריזמן ואילו פרננדו סנטוס, מאמן פורטוגל, הלך עם רונאלדו, בייל וגריזמן.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם לואיס סוארס. AP
סופגים ביקורת בעקבות ההברזה מהטקס. מסי וסוארס/AP

מי שהרסו מעט את החגיגה היו שחקני ברצלונה שבחרו שלא להגיע לטקס כשהנימוק שלהם היה הרצון להתכונן למשחק הגומלין בגביע ביום רביעי מול אתלטיק בילבאו.

בעולם הכדורגל לא קנו כמובן את ההסבר הזה ואחד המבקרים של מסי וחבריו היה דווקא דייגו מראדונה, גדול שחקני ארגנטינה בכל הזמנים שאמר: "אני מאוכזב ממסי, אי אפשר להילחם דרך הטלוויזיה, פה אתה יכול להילחם. אני לא יודע למה אנשי ברצלונה לא הגיעו לטקס כה חשוב. יש להם עדיפויות, אבל אני חושב שמסי היה צריך להגיע לטקס".

רוברטו קרלוס, המגן הברזילאי ששיחק שנים רבות בריאל מדריד, תקף: "אני עצוב ומאוכזב שליאו וחבריו לא הגיעו. יש להם הרבה שחקנים גדולים וכולנו רצינו לראות אותם באירוע. כריסטיאנו הבין את החשיבות של האירוע ואני חושב שמסי גם צריך ללמוד שהוא חייב להיות פה, זה חייב להשתנות".

מיצ'ל סלגאדו, עוד מגן עבר של ריאל מדריד שנכח באירוע אמר: "ריאל מדריד היא כרגע הקבוצה הטובה בעולם, אז אולי זה השפיע על ההחלטה של שחקני ברצלונה. ברצלונה טעתה כשלא שלחה את השחקנים הטובים שלה לכאן. לא כך אתה מצפה מאחד המועדונים הגדולים בעולם להתנהג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully