וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנליבי שוכנע להצטרף לאטלנטה. קורבר יוכל להתאמן עם קליבלנד

הקלע הוותיק לא רצה לעבור להוקס ומנע מהגארד שעבר תמורתו לקאבס להתחיל להתאמן, אך התרצה לאחר שיחה עם בודנהולזר. אנתוני בנט שוחרר מהנטס, גרין: "קאזינס הסנטר הטוב ב-NBA"

אנתוני בנט, ברוקלין נטס. AP
קריירת ה-NBA בדרך לסיום. בנט/AP

האם קריירת ה-NBA של אנתוני בנט תסתיים מוקדם מהצפוי? הפאוור פורוורד הקנדי, שנבחר ראשון בדראפט 2013, נחתך הערב (שני) גם מברוקלין וייאלץ למצוא לעצמו קבוצה חדשה. זו קבוצת ה-NBA הרביעית ממנה בנט בן ה-23 משוחרר, ואם גם בנטס החלשים הוא לא הצליח לתקוע יתד, ספק אם יעשה זאת בקבוצה אחרת בליגה הטובה בעולם.

בנט סיים את הקדנציה הקצרה בברוקלין, בשורותיה חתם הקיץ, עם 23 הופעות וממוצעים חלשים של 5 נקודות ו-3.4 ריבאונדים, קרוב מאוד לממוצעי הקריירה שלו, 4.4 נקודות ו-3.1 ריבאונדים. הנטס יחתימו במקומו על חוזה לעשרה ימים את קווינסי אייסי, ששיחק לאחרונה בדי-ליג.

אם בנט אכן ייפלט מה-NBA, הוא ללא ספק יזכר כאחת הבחירות 1 הגרועות בהיסטוריה. ייאמר לזכותו שדראפט 2013 היה חלש בכללותו: אף לא אחד מהשחקנים הפך לאולסטר עד כה, כשגם הבחירות שנחשבות למוצלחות יותר בדראפט הזה, של יאניס אנטטוקומפו (15), סי ג'יי מקולום (10), דניס שרודר (17) ורודי גובר (27) היו יחסית נמוכות.

מייק דאנליבי, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
התרצה. דאנליבי/GettyImages

* מייק דאנליבי יצטרף בכל זאת לאטלנטה, למרות שתכנן תחילה להשתחרר מחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי. הקלע הוותיק, שעבר להוקס במסגרת הטרייד ששלח את קייל קורבר לקליבלנד, יצטרף לאימונים אחרי ששוחח עם המאמן מייק בודנהולזר.

כך או כך, מאמן ההוקס מייק בודנהולזר מקווה לבחון את כושרו של דאנליבי באימונים. "אני מצפה לראות אותו כאן. יש לו איכויות שמתאימות לנו ואני חושב שזה יכול לעבוד", אמר.

* דריימונד שיבח את דמרקוס קאזינס אחרי הניצחון של הווריירס על סקרמנטו, וטען שהוא הסנטר הטוב בליגה. "הרבה פעמים אנשים לא נותנים לו קרדיט, וחלק מזה קשור למוניטין ההתנהגותי הרע שיש לו. אבל הוא הביג-מן הכי טוב בכדורסל העולמי היום, בקלות. הוא יכול לקלוע מחצי מרחק, הוא יכול לקחת את השחקן שלו בכדרור, הוא יכול לייצר לעצמו בפוסט-אפ. הוא חתיכת שחקן דומיננטי, למרות כל מה שאנשים אומרים", אמר.

* פילדלפיה היתה אחת מנמושות הליגה היותר גדולות בשנים האחרונות וגם העונה מצבה לא מזהיר, אבל זה לא מונע מג'ואל אמביד לפנטז. "אני חושב שאנחנו מסוגלים להגיע לפלייאוף, יש לנו צ'אנס, אנחנו צריכים לכוון לשם", אמר הסנטר המדובר. נכון לעכשיו הסיקסרס רחוקים שבעה וחצי ניצחונות מהמקום השמיני במזרח.

* פילדלפיה רוצה להחתים רכז על חוזה ל-10 ימים. מיודענו ג'ורדן פארמר ונייט רובינסון מועמדים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. AP
הכי דומיננטי שישי. קאזינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully