וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את האל סיטי

השדים האדומים סיימו את המשחק הביתי והראשון בחצי הגמר ביתרון מבטיח לקראת הגומלין. חואן מאטה כבש את הראשון (56) ומחליפו מרואן פלאיני הכפיל (87). ניצחון 9 ברציפות לז'וזה מוריניו

חואן מאטה הנריך מחיטריאן מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
ממשיך בכושר הטוב. מאטה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד עשתה הערב (שלישי) צעד לקראת העפלה לגמר גביע הליגה האנגלי לאחר שגברה בביתה 0:2 על האל סיטי במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר. זה היה הניצחון התשיעי ברציפות של השדים האדומים בכל המסגרות.

ז'וזה מוריניו עלה בהרכב די חזק, ללא זלאטן איברהימוביץ' החולה אבל עם ויין רוני, שביום שבת השתווה לסר בובי צ'רלטון כמלך שערי המועדון בכל הזמנים. רוני לא כבש, אבל חואן מאטה דווקא עשה זאת כאשר בדקה ה-56 דחק ממטר פנימה אחרי נגיחה של הנריך מחיטריאן. זה היה השער ה-33 של הספרדי במדי יונייטד, בדיוק הכמות שכבש עבור צ'לסי בשנים ששיחק אצל הבלוז.

המארחת המשיכה ללחוץ ופול פוגבה סובב כדור חופשי לקורה. בסופו של דבר, מרואן פלאיני, שהחליף בדקה ה-79 את מאטה, הגיע בדקה ה-87 להגבהה של מתיאו דרמיאן ונגח בצורה חכמה פנימה מעל השוער לרשת.

הגומלין ייערך בביתה של הטייגרס, שנועלים את הטבלה בפרמיירליג, ב-26 בינואר והם ינסו לבצע מהפך לא צפוי. מחר ייערך המשחק הראשון בחצי הגמר השני, כאשר סאות'המפטון תארח את ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully