וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו פירמינו נשדד, השלל: תכשיטים ביותר מ-70 אלף ליש"ט

ביתו של חלוץ ליברפול נפרץ על ידי חברי כנופייה שתצפתו על המקום במשך כמה ימים. הברזילאי ומשפחתו לא היו במקום. בשנים האחרונות נשדדו בתיהם של כדורגלנים רבים באנגליה

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
חוויה מאוד לא נעימה. פירמינו/רויטרס

באנגליה חושפים שביתו של רוברטו פירמינו נפרץ ושנגנבו ממנו תכשיטים בערך של כ-70 אלף ליש"ט. המשטרה חושדת שלשוד אחראית כנופייה שחבריה תצפתו על ביתו של הברזילאי במשך כמה ימים. פירמינו, אשתו ושתי ילדיהם הועברו לבית מלון בזמן שהחוקרים ניסו לאסוף ראיות.

השודדים לבשו קפוצ'ונים ויצאו מביתו של פירמינו גם עם בגדים ושעונים. גורם בליברפול שעודכן בפרטי החקירה, אמר ל"הסאן": "כנראה מדובר באותם פורצים כמו במקרים קודמים. רוברטו מן הסתם היה נסער. המשטרה המליצה להעביר אותו לבית מלון והציבה שמירה על הבית".

פירמינו הוא לא הכדורגלן הראשון וכנראה גם לא האחרון שנשדד באנגליה. ב-2007 פרצו כמה רעולי פנים לביתו של סטיבן ג'רארד בזמן שאשתו וילדיו היו במקום. הם עזבו עם שלל רב שכלל גם כספת נעולה. אחד מהם נתפס ונשפט לשבע שנות מאסר.

בשנים האחרונות נפרצו גם בתיהם של פיל ג'אגיילקה, דארן פלטשר, אמיל הסקי, אנחל די מריה, קרלוס סלסידו, פרנק למפארד, פיטר קראוץ', ג'יימס מקארת'ר, איאן רייט ואשלי קול. חלק מהמקרים היו אלימים למדי מאחר שהיו אנשים בבית. בכל הפעמים נשדדו חפצים ותשכיטים שמוערכים בעשרות אלפי ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully