וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסנוב: "המטרה היא להשאיר את כולם, לא הציעו סכומים גבוהים על אף אחד"

9.1.2017 / 10:43

הבעלים החדשים של הפועל תל אביב ניסה לפזר את הערפל סביב עתיד המועדון: "מי שיתיישר עם החוזים שנציע לו יישאר". על גיא לוזון: "הוא יודע שמנסים לבנות כאן קבוצה שתוכל להישאר בליגה"

עריכה: יוסי אלטר

למרות המצב הבלתי אפשרי ואחרי שגיא לוזון התבשר רק ברגע האחרון על הסגל שיעמוד לרשותו, הפועל תל אביב עלתה אמש (ראשון) לשמינית גמר הגביע אחרי 0:1 דחוק על רמת השרון מהליגה הלאומית.

עוד לפני שריקת הפתיחה התרחשה דרמה של ממש כאשר השחקנים סירבו לעלות ללא הבטחה מהרוכשים שיכבדו את החוזים שלהם, וזאת מחשש שייפצעו ולא יחזיקו בחוזה. בסופו של דבר אל השחקנים שכבר קיבלו בסוף השבוע הודעה על כך שחוזיהם יכובדו (דוגמת ארון שוינפלד, עומרי אלטמן, גל שיש, צליל חתוכה, אדי גוטליב ואחרים), לפני המשחק סיכמו הרוכשים עם אביחי ידין, אוראל דגני ועופר ורטה שחוזיהם יכובדו גם כן. מנגד, בשל העובדה שהחוזים שלהם לא כובדו, החליטו שמואל שיימן וחן עזרא שלא לשחק וזכו לגיבוי מלוזון.

עוד בנושא:

נמשכות הדרמות בהפועל ת"א: ההתלבטויות והמהלכים שיכריעו את עתידו של לוזון
הפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע אחרי 0:1 על רמת השרון

זאב גרינברג (ימין) שרון ניסנוב קבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
עושה סדר. שרון ניסנוב/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

שרון ניסנוב, אחד מהבעלים החדשים של האדומים, התייחס לסיטואציה שבה נמצא המועדון ואמר: "מבחינתנו היינו רוצים להשאיר את כולם. מי שיתיישר עם החוזים שנציע לו יישאר כאן. אנחנו לוקחים בחשבון שחלק עשויים שלא להישאר. זאת סיטואציה לא פשוטה אך מה שאנחנו מוכנים להשקיע מאוד ברור לנו. רכש נוסף? אחרי שנסיים עד יום רביעי את השיחות מול השחקנים הקיימים ונקבל תשובות נבין מה נוכל לעשות הלאה. לא נעשה טעויות ונתנהל בשפיות".

על ארון שוינפלד: "אני שומע את מה שאומרים על כך שהדברים לא אמיתיים וזה לא נכון. ארון הוא גבר, יש לו חוזה והוא מחוייב גם באישיות שלו. הוא מבין את הצרכים של המועדון והוא יישאר כאן עד סיום העונה. אם ירצה לעזוב בסיום העונה לא נעמוד בדרכו".

על הדיבורים לפיהם קבוצות גדולות הציעו לרכוש שחקנים ולהשאיל אותם לאדומים כמו אלטמן וגוטליב, אמר ניסנוב: "יש הצעות כאלה אבל הן לא התקדמו לידי מעשים. המטרה שלנו היא להשאיר את כולם ורק בסוף העונה לקבל החלטות. אלה שחקנים שיכולים גם להוביל את הפועל בעתיד. אם יציעו 5 מיליון יורו על אלטמן לא נסרב אבל לא הציעו סכומים גבוהים על אף אחד ולכן המטרה להשאיר את כולם".

על גיא לוזון אמר ניסנוב: "אנחנו רוצים את גיא וגם הוא יודע שמנסים לבנות כאן קבוצה שתוכל להישאר בליגה במסגרת מגבלות התקציב. אם אנחנו אומרים שאנחנו רוצים להשאיר את הסגל ולהתחזק זה אומר הכל. אנחנו עובדים תוך כדי תנועה, אני מאמין שעד יום רביעי נהיה יותר חכמים, יש פגישות היום ומחר עם שחקנים ואני מאמין שכמעט כולם יישארו בסופו של דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully