וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.1: ריאל סיכמה על רכש בקיץ, ראקיטיץ' לסיטי?

הבלאנקוס ישלמו לפורטו 58 מיליון יורו עבור אנדרה סילבה, נשיא אינטר ינסה לפתות מסי, חברו עומד לחבור לפפ, מנצ'סטר יונייטד בעקבות כוכב מונאקו, יעד חדש לבומבה, גרנט לאוסטרליה?

one

העברות

* ריקרדו קרבאליו, הבלם הפורטוגלי שזכור בעיקר בזכות השנים היפות שלו בריאל מדריד, חתם רשמית בשנחאי SIPG, הקבוצה הסינית אותה מאמן הפורטוגלי אנדרה וילאש בואש ובה מככב הולק הברזילאי. קבוצתו האחרונה של קרבאליו הייתה מונאקו, ששחררה אותו באוגוסט האחרון ומאז הוא שחקן חופשי.

* פליפה מלו השלים את המעבר מאינטר לאלופת ברזיל, פלמייראס. הקשר בן ה-33 חזר למולדתו אחרי 12 שנה באירופה.

* פול אנטפ, הקיצוני בן ה-29 של ראן הצרפתית, חתם בוולפסבורג עד 2021. אנטפ, שהחל את הקריירה שלו באוקזר, שיחק בראן בארבע העונות האחרונות.

שמועות

* בית חדש לקלאודיו בומבה? הקשר בן ה-23, שסיים את דרכו בהפועל תל אביב, אישר לתקשורת הרומנית כי הוא בדרך לקלוז'. "עדיין לא חתמתי, אבל אני מקווה שתהיה התקדמות בימים הקרובים", אמר בומבה.

* איבן ראקיטיץ' על סף עזיבת ברצלונה לטובת חתימה במנצ'סטר סיטי, כך מדווח בתקשורת הקרואטית.

* באנגליה מדווחים שווטפורד וסטוק מעוניינות באנדראה ראנוקיה, בלמה של אינטר.

* הג'וב הבא של אברהם גרנט? בגאנה מדווחים שהמאמן הישראלי, שמסיים את חוזהו בנבחרת אחרי אליפות אפריקה, מחוזר על ידי מלבורן האוסטרלית שמעוניינת בו כמחליפו של ג'ון שיפ שהתפטר במפתיע.

* בספרד מדווחים שריאל מדריד הגיעה לסיכום עם פורטו על רכישתו של אנדרה סילבה חלוצה בן ה-21 תמורת סכום עתק של 58 מיליון יורו. הבלאנקוס לא יכולים לרכוש שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי בשל העונש שקיבלו מפיפ"א, אך החלוץ שכבש העונה 10 שערי ליגה עשוי להצטרף לאלופת אירופה בקיץ הקרוב ובמועדון בונים עליו כהשקעה לטווח ארוך.

* ב"דיילי רקורד" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי נאבקות על רכישתו של טימו בקאיוקו, קשרה המרכזי של מונאקו מצמרת הליגה הצרפתית.

* האם ליאונל מסי יעזוב את ברצלונה ויעבור לאינטר? ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני מדווחים שנשיא האיטלקים מתכוון ללכת בכל הכוח על הכוכב הארגנטינאי שחוזהו מסתיים ב-2018.

* קיקה סאנצ'ס פלורס מאמנה של אספניול אישר שמרטין דמיצ'ליס הבלם הארגנטינאי הוותיק רשאי לעזוב את המועדון, שישה חודשים לפני תום חוזהו.

* באיטליה מדווחים שז'וזה מוריניו חושק באיבן פרישיץ', הקיצוני הקרואטי המצוין של אינטר שכבש אתמול את שער הניצחון ב-1:2 על אודינזה. מנצ'סטר יונייטד תנסה להחתים את כוכב נבחרת קרואטיה, אבל גם ליברפול, אברטון, טוטנהאם ופריס סן ז'רמן חושקות בשחקן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן פורטו אנדרה סילבה. רויטרס
עונה הבאה בריאל מדריד, כנראה. אנדרה סילבה/רויטרס

* האם צ'לסי בדרך לטרייד חלוצים? 'סקיי' מדווח כי אנטוניו קונטה מעוניין בשירותיו של פרננדו יורנטה, איתו שיתף בעבר פעולה ביובנטוס, וכי מישי בטשואיי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לסוונסי. מגעים בין הקבוצות כבר החלו.

* חלוץ מידלסברו הוותיק, דייויד נוג'נט, יצטרף ככל הנראה לדרבי ראונטי תמורת שלושה מיליון יורו.

* שברקע שמועות על התעניינותן של ריאל מדריד וברצלונה בפאולו דיבאלה, מנכ"ל יובנטוס בפה מרוטה אמר: "לא קיבלנו הצעה. פתחנו בשיחות על שדרוג החוזה שלו, אנחנו לא חוששים שירצה לעזוב".

* סאות'המפטון מעוניינת בקשר/בלם ליברפול ממאדו סאקו כמחליף לז'וסה פונטה שיעזוב לבקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully