וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: לוריין הפתיעה את ניס עם 1:2, חמישייה מרשימה לליון

מוליכת הליגה הצרפתית הפסידה לנועלת הטבלה וסיימה את דרכה כבר במשחק הראשון. נביל פקיר כיכב עם שער ושלושה בישולים ב-0:5 של ליון על מונפלייה, לקראת מפגש עם מארסיי בשלב הבא

מתיו ולבואנה שחקן ליון (מימין) חוגג עם נביל פקיר. רויטרס
הצגה גדולה. נביל פקיר, משמאל, עם מתיו ולבואנה/רויטרס

הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי נמשך היום (ראשון) עם פרידה של המוליכה ניס (הפסד 2:1 בלוריין) ועם הדחה ראשונה של קבוצה מהליג 1 בידי יריבה מליגה נמוכה יותר (מץ שהפסידה 2:0 בלאנס). ליון דרסה ותפגוש את מארסיי בשלב הבא.

לוריין - ניס 1:2

לגביע חוקים משלו, כידוע, וכך נועלת טבלת הליג 1 שלחה הביתה את המוליכה המפתיעה. ניס דווקא הובילה מנגיחה של אלסאן פלאה בדקה ה-43, אבל ז'רמי אליאדייר הנשכח השווה בדקה ה-71 והאלג'יראי וואליד מסלוב הפך בחלוף חמש דקות, כשניסה לנגוח וכבש בסופו של דבר עם הרגל. בשלב הבא מחכה ללוריין משחק נוח אצל שאטורו מהליגה השלישית.

ליון - מונפלייה 0:5

בליגה זה נגמר עם 1:5 לליון בספטמבר, בגביע זה היה 0:5 חלק. אלכסנדר לקאזט נתן את האות לבאות עם בעיטה יפה בסיבוב בדקה הרביעית, הבלם הצעיר מוכתר דיאקבי נגח את השני בחלוף חמש דקות ונביל פקיר הקפיץ מעל לורן פיונייה בדקה ה-42. במחצית השנייה הגיע תורו של מקסוול קורנה, שנהנה ממסירת עומק מבריקה של פקיר בדקה ה-71 והשלים צמד בדקה ה-74 אחרי אסיסט שלישי במשחק של פקיר, שהגביה מצד שמאל.

אלסאן פלאה, שחקן ניס. רויטרס
ניס תתרכז רק בליגה. אלסאן פלאה/רויטרס

טולוז - מארסיי 2:1 (לאחר הארכה)

הקבוצה של רודי גרסיה המשיכה בתנופה מהחודש שעבר, ואחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים עברה משוכה לא פשוטה בגביע. פלוריאן תובאן שימש לראשונה כקפטן מארסיי, אבל כוכב המשחק היה רמי קאבלה שכבש בדקה ה-48 והכריע בהארכה, עם שער מקרוב בדקה ה-107. ג'ימי דורמאז השבדי השווה זמנית עבור טולוז בדקה ה-57. מארסיי תשחק בשלב הבא נגד ליון.

לאנס - מץ 0:2

אחרי עונש הפחתת שתי הנקודות (בעקבות החזיז שפגע בשוער ליון אנתוני לופס) מץ המשיכה לחטוף, הפעם מלאנס, המדורגת שלישית בליגה השנייה. בנג'מין בוריגו הכניע את השוער היפני אייג'י קוואשימה בדקה ה-63 והספרדי כריסטיאן לופס חתם בדקת הסיום, למרות ההרחקה של חברו ג'ימאן קוקו (83).

ביאריץ - ראן 6:0

חגיגת הגביע של קבוצת החובבים הסתיימה עם שישה כדורים ברשת תוצרת המדורגת שביעית בליגה הבכירה. אחרי שער עצמי בדקה ה-29, גם ווסלי סעיד (31) אדמה דיאקבי (33), ז'וריס גנאניון (40) ואפילו חביב חביבו (67), שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה וקיבל דקות ראשונות העונה, כבשו. הבלם מקסר חתם (74). ראן תפגוש בשלב הבא את האלופה פריס סן ז'רמן.

משחקים נוספים:

קרואה פוטבול - סנט אטיין 4:1
לקרואה: ירו דיה (43). לסנט אטיין: רומן המומה (24), ז'ורדן ורטו (55), אלכסנדר סודרלונד (79), חמידו קייטה (90)

גראנביל - אנז'ה 2:1
לגראנביל: פלוריאן ז'גו (9). לאנז'ה: ג'ונתן במבה (24), דיקסון וואקמה (60)

סן ז'נביב - קון 3:0
לקון: רוני רודלן (25 ו-45), איבן סנטיני (58 בפנדל)

קלרמון - בורדו 1:0
לבורדו: מלקום (87)

אוקזר - טרואה 2:4 (לאחר הארכה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully