וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב יורדת לאילת

8.1.2017 / 17:15

אחרי הניצחון החשוב על דרושאפקה, ינסו השחקנים של בגאצקיס לייצר מומנטום כשיתארחו אצל הקבוצה הלא יציבה של קטש (19:45, ספורט 5), אייברסון מחוץ לסגל. מכבי אשדוד תארח את גלבוע/גליל

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
על הנייר זה נראה טוב. בגאצקיס/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד המשחקים, תעמוד ההתמודדות בין הפועל אילת הלא יציבה של עודד קטש, למוליכת הטבלה, מכבי תל אביב (77:95 למכבי תל אביב ביד אליהו בסיבוב הראשון). במשחק חשוב במאבקי התחתית, תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את גלבוע/גליל (75:77 לאשדוד בגן נר בסיבוב הראשון).

seperator

הפועל אילת - מכבי תל אביב (19:45, ספורט 5)

רכבת ההרים של הפועל אילת ממשיכה להסתבך בעונה הנוכחית. אחרי פתיחה נוראית והמשך טוב בהרבה שכלל ניצחונות חוץ בחולון ובירושלים, הגיעה הנפילה של השבועיים האחרונים שכללה תבוסה בחולון בשמינית גמר הגביע, והפסדים ביתיים למכבי חיפה ומכבי ראשון לציון. באילת שחררו בשבוע שעבר את טוני מיטשל שלא הרשים בחודש שלו בקבוצה, וצירפו את וויל דניאלס, ששיחק לאחרונה בליגה הלבנונית. עם זאת, האחרון לא נרשם למשחק. באילת יודעים שהם אנדרדוג מובהק נגד מכבי תל אביב, אך למרות זאת לא מתכוונים להרים ידיים וינסו לרשום הפתעה גדולה.

מן העבר השני, ניצחון היורוליג על דרושפאקה בבית מעמיד את המאזן של איינרס בגאצקיס במכבי תל אביב על שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. למרות זאת, הצהובים ממש לא מרשימים, כשרק בשבוע שעבר כמעט והפסידו בצורה מביכה לעירוני נס ציונה מהליגה הלאומית במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ואילולא החלטות שיפוט שנויות במחלוקת, סביר להניח שהיו מוצאים את עצמם מחוץ לגביע. במכבי יודעים שלמרות הניצחון החשוב על הטורקים ביום חמישי, הדרך להצלחה במסגרת האירופית עוד ארוכה והם ינסו לייצור מומנטום לקראת המשחק נגד ריאל מדריד בחוץ ביום חמישי. קולטון אייברסון לא נרשם למשחק, יחד עם דווין סמית' וקווינסי מילר שעדיין לא נרשמו לסגל הקבוצה בליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאיר טפירו עם יפתח זיו מכבי אשדוד. לירון מולדובן
ניצחון בודד בשישה מחזורים. טפירו וזיו/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל גלבוע/גליל (19:40, משולב בספורט 5)

למרות שבליגה היא רחוקה מלהרשים עם ניצחון אחד בששת המחזורים האחרונים, מכבי אשדוד/באר טוביה כבר רשמה הצלחה העונה לאחר שבשבוע שעבר העפילה במפתיע לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שגברה על מכבי חיפה ברבע הגמר. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהרוח והיכולת ההתקפית שהפגינו השחקנים, שלא נשברו גם לאחר שהירוקים ביצעו קאמבק מרשים במהלך הרבע האחרון של המשחק. באשדוד מקווים להמשיך במומנטום במשחק התחתית החשוב, כשניצחון בו צפוי להרחיק אותם מרחק של שלושה וחצי ניצחונות מהמקום האחרון. ג'קי קרמייקל נכנס לסגל הקבוצה על חשבונו של אד דניאל.

מנגד, אחרי שלושה הפסדים רצופים - שניים בליגה ועוד אחד ברבע גמר הגביע, בגלבוע/גליל ביצעו שינוי ראשון בסגל במהלך סוף השבוע כשצירפו את הסנטר ג'ילברטו קלאוול, בעל עבר בליגה השנייה בהפועל מגדל העמק והפועל עפולה, לתקופה של חודש במהלכה ייעדר מרפי הולוואי מפעילות. קלאוול ינחת רק היום בערב בישראל, ומחר יעבור את הבדיקות הרפואיות. בצוות המקצועי לא צפויים להעניק לו יותר מדי דקות משחק. בגלבוע יודעים שהמשחק נגד אשדוד הוא מפתח לקראת המשך המאבקים בליגה, וירצו להמנע מרצף של הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully