וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: רק 0:0 לליברפול מול פלימות', צ'לסי הביסה את פיטרברו

על אף הסגל החסר, הקבוצה של קלופ לא הצליחה לנצח באנפילד את הקבוצה מהליגה הרביעית בסיבוב השלישי, ותפגוש אותה למשחק חוזר. 1:4 לבלוז, צמד לפדרו, טרי הורחק. 0:2 לטוטנהאם על אסטון וילה

שחקן ליברפול שיי אוג'ו. GettyImages
ההרכב הכי צעיר בתולדות המועדון. אוג'ו/GettyImages

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשכו גם הערב (ראשון) ליברפול רשמה 0:0 מביך למדי מול פלימות' מהליגה הרביעית. צ'לסי לא התקשתה מול פיטרברו וטוטנהאם צלחה את המפגש מול אסטון וילה.

שחקן ליברפול אמרה ג'אן. GettyImages
ייפגשו פעם נוספת, הפעם בפלימות'. ג'אן בפעולה/GettyImages

ליברפול מבריקה בליגה האנגלית, שם ניצחה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים. אך בגביע מדובר ככל הנראה בקבוצה אחרת לגמרי. הערב (ראשון) סיימו האדומים רק ב-0:0 ביתי את משחקם בסיבוב השלישי של הגביע מול פלימות' מהליגה הרביעית, שתארח את המשחק החוזר במגרשה. ליברפול לחצה ללא הרף מדקות הפתיחה והגיעה למספר הזדמנויות אך דיבוק אוריגי ודניאל סטארידג' הרבו להחמיץ. כעת תצטרך הקבוצה של יורגן קלופ לנצח במגרש הקשה של היריבה העיקשת אם ברצונה להשיג את הכרטיס לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מהלך המשחק

דקה 16: ליברפול לוחצת, אך עדיין לא הצליחה לסכן את שער היריבה.

דקה 28: אוריגי כבש שער, אך השופט פסל אותו בטענה כי החלוץ ביצע עבירה. החלטה נכונה של השופט.

דקה 54: ליברפול עדיין מתקשה. אוג'ו הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה ונגח ליד הקורה והחוצה.

דקה 70: עוד ניסיון של האדומים, הפעם של מורנו ששלח כדור חופשי לרחבה בצד ימין, אך שוב ההגנה הצפופה של היריבה הצליחה להתמודד בהצלחה.

דקה 81: סטארידג' התרומם מעל כולם והגיע ראשון לכדור גובה, אך נגח מעל השער.

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
גם בגביע זה הולך בקלות. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

צ'לסי - פיטרברו 1:4

צ'לסי התאוששה באופן רשמי מההפסד בליגה לטוטנהאם ביום רביעי שעבר, עם ניצחון קליל על היריבה מהליגה השלישית, רגע לפני משחק החוץ מול האלופה לסטר סיטי. פדרו סידר לאנטוניו קונטה פתיחה רגועה עם שער יתרון כבר בדקה ה-18. הספרדי חדר לרחבה, העביר את הכדור לרגל ימין ושלח בעיטה מסובבת לפינה הימנית של הרשת. כמה דקות לאחר מכן רשם החמצה שתמודד על החמצת העונה באופן ודאי.

בדקה ה-43 מישי בטשואיי, עם שערו הראשון מאז אוגוסט, הכפיל את התוצאה. החלוץ הבלגי קיבל כדור ברחבה ונותר לא מכוסה, משם בעט לרשת כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-52 נכבש השער היפה במשחק, אחרי מהלך שהחל אצל אסמיר בגוביץ'. שחקני הבלוז הניעו את הכדור באין מפריע עד שזה הגיע לוויליאן, שביצע מספר הטעיות ועל סף הרחבה שלח כדור מדויק ושטוח לרשת של פיטרברו. את התוצאה חתם פדרו, שהשלים צמד, אחרי בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה בדקה ה-75. תום ניקולס הבקיע שער ניחומים ליריבה הצנועה.

ג'ון טרי, שפתח להרכב לראשונה מאז חודש ספטמבר, הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-67 לאחר שהכשיל שחקן כשהיה האחרון בדרך לשער. שלושת מששת האדומים האחרונים שספגה צ'לסי, נשלפו לטרי, שרשם את הופעתו ה-50 בגביע.

שחקני טוטנהאם חוגגים. GettyImages
הזיעו, אבל ניצחו. שחקני טוטנהאם חוגגים/GettyImages

טוטנהאם - אסטון וילה 0:2

התרנגולים המשיכו ביכולת הנפלאה, ורשמו ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות אחרי שהגיעו למשחק לאחר חמישה ניצחונות רצופים בפרמיירליג. הם אמנם מתחו את אוהדיהם עד לדקות האחרונות, אבל עשו את שלהם והמשיכו לשלב הבא מול אסטון וילה העיקשת, הנמצאת במרכז הטבלה בצ'מפיונשיפ. בן דייויס נגח את הראשון מקרוב בדקה ה-71, יונג מין סון הוסיף את השני בדקה ה-80 מבישול של מוסא סיסוקו.

seperator

תוצאות נוספות:

מידלסברו - שפילד וונסדיי 0:3
קרדיף - פולהאם 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully