וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "זה לא אותו סתיו שחם, משהו נסדק אצלו"

8.1.2017 / 14:08

הבעלים עדיין שוקל את עתידו במועדון, מקורב אליו סיפר: "הוא לא יזרוק את כפר סבא, אך גם אם ימשיך, לא בטוח שזה יהיה לעוד הרבה זמן". מימר יעמוד לדין: "לא יכולתי להבליג יותר"

יוסי ציפקיס

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם עדיין שוקל את עתידו במועדון. שחם הגיע אתמול (שבת) לטדי למשחק הגביע מול בית"ר ירושלים אחרי שנעדר מהמשחק הביתי בשבת שעברה מול הפועל חיפה, אבל הוא שמר על מרחק כלשהו מהשחקנים ומיהר לעזוב הביתה בסיום. בסביבתו טענו היום כי הוא עוד רחוק מלגבש לעצמו עמדה באשר לעתידו במועדון.

"ברור שהוא לא יזרוק כך את הפועל כפר סבא וגם לא ייתן אותה ללא תמורה לאיש, וצריך גם לומר שהוא נתן אור ירוק לשרון מימר להתחזק בחלון הזה, אבל זה לא אותו סתיו שחם", אמר מקורב אליו. "הוא הרבה יותר מתלבט וחושב אם הוא בכלל רוצה להמשיך בדרך הזו וכמה זמן. אפשר לומר שמשהו נסדק לאחר כל מה שהיה בשבועיים האחרונים. גם אם הוא ימשיך לבסוף כרגיל, לא בטוח שזה יהיה לעוד הרבה זמן".

שרון מימר יעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות דבריו על השיפוט אמש בסיום המשחק וגם בשל הרחקתו על ידי השופט גל לייבוביץ'. מאמן כפר סבא לא התחרט גם אמש אחרי המשחק על דבריו: "מי שמכיר אותי ועוקב אחרי יודע שאני סולידי בהתבטאויות באופן כללי ובטח בכל מה שקשור לשופטים, אבל אם כבר הגעתי למצב שאני אומר שהפועל כפר סבא מקופחת, אז כנראה שלא יכולתי עוד להבליג. אני מרגיש שלא נותנים כבוד לשחקנים שלנו".

לקראת המשחק מול בני יהודה ביום רביעי יחזרו רז כהן, דושאן מאטוביץ' ועומר פדידה מהרחקה. איציק כהן עשוי להיכלל בסגל אחרי פציעה.

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
עתידו לוט בערפל. סתיו שחם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully