וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוואה: איזה רצף גדול יותר - של ריאל מדריד או של ברצלונה?

ניצחון על סביליה יעניק לבלאנקוס 40 משחקים רצופים ללא הפסד - אחד יותר מהשיא שברצלונה קבעה אשתקד. למי מאזן טוב יותר, מי היה שחקן המפתח בכל קבוצה ואיזו שלישייה היתה פורה יותר?

one

בווידאו: תקציר ה-0:5 של ריאל מדריד על גרנאדה

ריאל מדריד נמצאת בעיצומה של תקופה מופלאה שכוללת 39 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות - הרצף הארוך ביותר בתולדות הכדורגל הספרדי, ביחד עם זה שברצלונה קבעה בעונה שעברה. אם תנצח את סביליה בגביע המלך ביום חמישי הקרוב תשבור את השיא של הקטלאנים, אך עד שזה יקרה, השוו באתר Goal.Com בין הרצפים של שתי הקבוצות הגדולות הללו.

תחילה, הנתונים היבשים:

ניצחונות: ריאל מדריד 30, ברצלונה 32
תוצאות תיקו: ריאל מדריד 9, ברצלונה 7
שערי זכות: ריאל מדריד 112, ברצלונה 122
שערי חובה: ריאל מדריד 36, ברצלונה 23
משחקים עם רשת נקיה: ריאל מדריד 14, ברצלונה 19

עוד בנושא:

בשל ההתבטאויות נגד השופט: פיקה עלול לספוג עונש הרחקה
ריאל מדריד השוותה שיא, זידאן: "אנחנו בכושר הכי טוב מאז שהגעתי"
ראשון בספרד: ברצלונה תתארח אצל ויאריאל, ניימאר ישבור בצורת?

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה (משמאל) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מי גדולה יותר? אינייסטה מול רונאלדו/GettyImages

הרצף של ברצלונה החל אחרי ההפסד 2:1 לסביליה באוקטובר 2015, ונמשך עד ההפסד לריאל מדריד בקלאסיקו באפריל 2016. הבלאנקוס, מנגד, הפסידו את המשחק הבא שלהם לוולפסבורג - אך לא הפסידו מאז. על כן, מבחינת ימים, הרצף של ריאל (276 יום) ארוך יותר מזה של בארסה (182).

איבן ראקיטיץ' רשם הכי הרבה משחקים ברצף של ברצלונה עם 34, בעוד לוקאס ואסקס שיחק הרבה משחקים ברצף של ריאל מדריד, עם 32. הכובש המצטיין של הקטלאנים במהלך הרצף היה לואיס סוארס (37, ליאונל מסי כבש 31), בעוד מנגד, כריסטיאנו רונאלדו מוביל עם 26 (קארים בנזמה שני עם 14).

בכלל, הדומיננטיות של שלישיית MSN היתה מכרעת ברצף של ברצלונה, עם 74.6 אחוז מסך השערים - זאת לעומת 45.5 אחוז בלבד שסיפקו שלישיית BBC ברצף של ריאל מדריד.

איפה הרצף של ריאל מדריד ייעצר לדעתכם? הנה רשימת עשרת המשחקים הקרובים של זינדין זידאן ושחקניו: סביליה (בחוץ, גביע), סביליה (בחוץ, ליגה), מלאגה (בית, ליגה), ריאל סוסיאדד (בית, ליגה), סלטה ויגו (חוץ, ליגה), אוסאסונה (חוץ, ליגה), נאפולי (בית, ליגת האלופות), אספניול (חוץ, ליגה) ו-ולנסיה (חוץ, ליגה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully