וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' חבט בזעם ופגע באוהדת. קיריוס: "אותי היו מרחיקים עד 2025"

הסרבי פגע באוהדת ביציע אך קיבל אזהרה בלבד בגמר טורניר דוחא. האוסטרלי, שכבר התלונן בעבר על העונשים המקלים להם זוכה דג'וקוביץ', תקף פעם נוספת. דימיטרוב זכה בטורניר בריסביין

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
הגיב בעצבים. דג'וקוביץ'/AP

מקרה שנוי במחלוקת בטורניר דוחא: במהלך משחק הגמר בו ניצח נובאק דג'קוביץ' את אנדי מארי 3:6, 7:5, 4:6, הטניסאי הסרבי חבט כדור בזעם לעבר היציעים ופגע באוהדת תמימה. למרות המהלך הלא ספורטיבי, נולה לא נענש והשופט הסתפק באזהרה בלבד. זמן קצר לאחר מכן הסרבי העצבני ריסק מחבט בכעס, אבל שוב קיבל אזהרה בלבד, דבר שעורר את זעמו של ניק קיריוס. הטניסאי האוסטרלי צייץ "אותי היו משעים עד 2025 על מקרה כזה", בהתייחסות ראשונה ל-ATP מאז הושעה לשלושה שבועות על חוסר מאמץ במשחק בטורניר שנגחאי.

זאת לא הפעם הראשונה שקיריוס מבקר את הענישה כלפי דג'וקוביץ'. בחודש מאי האחרון בפריס נולה דרש מנער הכדורים מגבת בצעקות, ולא נענש. קיריוס אמר בהתייחס לכך כי "השופט היה משוחד לחלוטין, זה פאקינג בולשיט".

דג'וקוביץ', אגב, התנצל אחרי המשחק. "ברור שלא היתה לי כוונה לפגוע באף אחד, זה פשוט קרה. אני צריך להיות יותר זהיר, מקבל את זה שטעיתי", אמר.

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. AP
שמר על שקט לתקופה קצרה מאוד. קיריוס/AP

* גריגור דימיטרוב (17 בעולם) זכה היום בתואר ראשון אחרי שלוש שנים, אחרי שגבר בגמר 2:6, 6:2, 3:6 על קיי נישיקורי בגמר טורניר בריסביין. זו גם הפעם הראשונה שהוא מנצח את היפני (5). בכך חתם הבולגרי שבוע מצוין, בו ניצח בבריסביין חמישה משחקים, כולם מול שחקני טופ 50 ושלושה מהם מול שחקני טופ 10.

* רוברטו באוטיסטה אגוט (14 בעולם) זכה בתואר ATP חמישי בקריירה כשגבר בגמר טורניר צ'נאי על הרוסי בן ה-20 דניל מדבדב 3:6, 4:6. מדבדב (99 בעולם), כזכור, העפיל לגמר אחרי שניצח את דודי סלע, במשחק שבו הציל נקודת משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully