וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה אוסטין קיבל אישור לחזור לשחק וחתם ב-FMP בלגרד

הסנטר האמריקאי המבטיח שאובחן כסובל מ"תסמונת מרפן" וזכה למחווה מרגשת מה-NBA החלים ורשאי לשוב לפרקט: "ב-2014 אמרו לי שהיום הזה לא יגיע, אלוהים גדול ונותר איתי כל הזמן הזה"

הכדורסלן האמריקאי אייזאה אוסטין. AP
קאמבק מרגש. אוסטין/AP

במהלך קריירת המכללות שלו, הפך אייזאה אוסטין למועמד להיבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA. בעונתו השנייה ואחרונה במכללת ביילור, העמיד הסנטר הענק (2.16 מ') ממוצעים של 13 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-1.7 חסימת למשחק, ושם עצמו על הרדאר של קבוצות ה-NBA.

אלא שאז, מספר שבועות לפני הדראפט, אובחן אוסטין כסובל מ"תסמונת מרפן" - מחלה גנטית הפוגעת במערכות השלד, השרירים, העיניים, הריאות, העור וקרומי הגוף. הסנטר הצעיר התבשר שלא יוכל לשחק כדורסל מקצועני, מה שהוביל למחווה מרגשת של קומישנר ה-NBA אדם סילבר: בין הבחירה ה-15 וה-16 של דראפט 2014, הודיע סילבר כי "ה-NBA בוחרת את אייזאה אוסטין".

חלום ה-NBA של אוסטין אמנם לא התגשם, אך אמש (שבת) הוא הגשים חלום אחר ושב לשחק כדורסל מקצועני. כחודש לאחר שקיבל אישור לשוב למגרשים, חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו, ב-FMP בלגרד.

"ב-2014 אמרו לי שהיום הזה לא יגיע לעולם, אבל אלוהים הוא גדול והוא נותר איתי כל הזמן הזה", צייץ אוסטין. "חתמתי על החוזה המקצועני הראשון שלי ואני כל כך אסיר תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully