וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין וייד: "היכולת של ג'ימי באטלר לא מהעולם הזה כרגע"

כוכב שיקגו פרגן לחברו על 42 הנק' מול טורונטו: "הוא שם את עצמו בקטגוריה של השחקנים המיוחדים ויכול לעשות מה שהוא רוצה כרגע". ווסטברוק שחזר הישג של ג'ורדן, קורבר נרגש מהטרייד

AP

גם לפני המשחק מול טורונטו הלילה (בין שבת לראשון) היתה תמימות דעים בנוגע לעונה הנפלאה שעוברת על ג'ימי באטלר. אלא שלאחר מה שכוכב שיקגו עשה מול הראפטורס, יש שטוענים שהוא ראוי להיכנס לרשימת המועמדים ל-MVP. באטלר החזיר את קבוצתו מפיגור בן 19 נקודות בדרך ל-118:123 על טורונטו אחרי הארכה, כשקלע 32 מ-42 הנקודות שלו אחרי המחצית הראשונה.

שחקן שיקגו בולס ג'ימי באטלר. AP
מהשחקנים הלוהטים ב-NBA. באטלר/AP

"הוא משחק ברמה של השחקנים הטובים בליגה כרגע", החמיא לו חברו דוויין וייד. "מה שהוא עשה ברבע הרביעי אפילו יותר מרשים מהשורה הסטטיסטית שלו בסיום. היכולת שלו לא מהעולם הזה כרגע. הביטחון שלו בשמים. לכל הליגה הזאת יש כישרון, אבל יש הרבה דברים שמפרידים שחקנים אחד מהשני ואחד מהם זה האופי. האופי להתאושש ממשחק רע ולעשות מה שהוא עשה בקלאץ', זה גדול. השחקנים האלה הם שחקנים מיוחדים, והוא שם את עצמו בקטגוריה של השחקנים המיוחדים. הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה כרגע".

מאמנו של באטלר פרד הויברג נשאל האם כוכב שלו ראוי להיכלל ברשימת המועמדים ל-MVP והשיב: "אני חושב שכן. הוא משחק פחות או יותר כרכז שלנו כרגע, והוא פנומנלי".

באטלר עצמו, שמעמיד ממוצעים של 33 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בחמשת המשחקים האחרונים, הצטנע: "לא יודע לגבי דיבורי ה-MVP. אני פשוט מנסה להתרכז במשחק אחד כל פעם. העבודה שלי היא להגיע לפה ולעבוד קשה".

עוד בנושא:

באטלר גבר על טורונטו, עוד טריפל דאבל לווסטברוק, עוד ניצחון לספרס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. AP
העונה ההיסטורית נמשכת. ווסטברוק/AP

וממועמד MVP אחד, לאחד הפייבוריטים. ראסל ווסטברוק רשם את הטריפל דאבל ה-17 שלו העונה - הפעם 32 נקודות, 17 ריבאונדים ו-11 אסיסטים שסייעו לאוקלהומה סיטי לנצח את דנבר 106:121. היתה זו הפעם השלישית ברציפות שהוא מספק טריפל דאבל על הראש של הנאגטס, ואם העונה היתה נגמרת היום, הוא היה במקום העשירי בכל הזמנים בכמות טריפל דאבלים בעונה אחת (מג'יק ג'ונסון עשה זאת ב-1988/89). כמו כן, בכל העונה שעברה היו לווסטברוק 18 כאלה, והעונה, אחרי 38 משחקים, יש לו כבר 17. רוצים עוד? כוכב הת'אנדר הפך לשחקן הראשון מאז מייקל ג'ורדן שרושם לפחות 10 משחקים עם 30 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים או יותר בעונה אחת (MJ עשה זאת ב-1998/89).

סיפור הלילה, כמו בהפסד הדרמטי ליוסטון, היה יכולת הקליעה של ווסטברוק מחוץ לקשת. מול הרוקטס הוא תפר שיא קריירה של שמונה שלשות, הלילה היו לו 7 (מ-12 ניסיונות). "אין הרבה מה לעשות מולו כשהוא קולע ככה", הודה מאמן דנבר מייקל מאלון. "חלק מהזריקות שהוא לקח היו מאוד, מאוד קשות, ולא היו לנו תשובות".

שחקן אטלנטה הוקס קייל קורבר. AP
כל הצדדים נרגשים. קורבר/AP

הטרייד ששלח את קייל קורבר לקליבלנד בתמורה למייק דאנליבי, מו וויליאמס ובחירת סיבוב ראשון עתידית הפך רשמי, לשמחתה הרבה של האלופה. "אנחנו מאושרים שהצלחנו לצרף שחקן מהקליבר של קייל למשפחה שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. "הוא אחד הקלעים הטובים ביותר ב-NBA, שחקן ללא אגו שמביא את כל האלמנטים של ה-DNA שאנחנו רוצים, על הפרקט ומחוצה לו".

לברון ג'יימס הוסיף: "זה עוד חתיכה דינמית לקבוצה שלנו. הוא קלעי גדול ובחור מצוין, מקצוען גדול ובחור ששיחק ברמה הגבוהה הרבה זמן, עם שאיפות אליפות. ויש לו ידית אדירה".

קורבר עצמו אמר על העסקה: "כמובן שזו הזדמנות נהדרת עבורי. אני מאוד נרגש להיות חלק מהמועדון. מבחינת הכדורסל קליבלנד ממש, ממש מתאימה לי".

אטלנטה נפרדת מקורבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully