וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוששת מעייפות, איתי שכטר מפרגן לאריק סאבו

8.1.2017 / 8:49

אחרי כפ"ס, הירושלמים חושבים על אשקלון. החלוץ הסביר מדוע ויתר לסלובקי על הפנדל: "רציתי לחזק אותו". בן שמעון הגיש תלונה נגד אוהד, במועדון ינסו לשים סוף לגידופים נגדו באימונים

יוסי ציפקיס

1. בבית"ר ירושלים סימנו וי על משחק נוסף אמש (שבת), רשמו ניצחון שני ברציפות ועברו סיבוב בגביע המדינה, אך בכל הקשור ליכולת, במועדון מודים כי מדובר גם במשחק שני ברציפות בה הקבוצה משחקת רע. רן בן שמעון הסביר זאת בסיום: "הרגשתי את השחקנים עייפים במהלך השבוע, שיחקנו שני משחקים בתוך ארבעה ימים ובאיזשהו שלב כבר התחלנו לחשוב על אשקלון". ולקראת אשקלון בשלישי, הוסיף המאמן: "נצטרף לאושש את השחקנים, אין לנו הרבה זמן. נעשה הכל ביומיים האלה, הזמנו מעסים נוספים לשחקנים, נעשה אימונים קלים ונצטרך להתמודד עם העומס הזה. אני עוד לא יודע איזה שינויים יהיו בהרכב, ניערך בהתאם למצב של כל שחקן ושחקן". לגבי חיזוק אמר המאמן: "הלך לנו ערב פתיחת העונה שחקן מרכזי כמו עומר אצילי ולא בא שחקן במקומו. עכשיו נחפש את השחקן שיוסיף לנו, אנחנו עובדים על זה ומקווים לעשות את זה בקרוב מאוד".

2. בן שמעון עבר סוף שבוע לא פשוט. האירוע בבית וגן ביום שישי לא נתן לו מנוח. המאמן הגיש תלונה במשטרה כנגד אותו אוהד בגין איומים והאוהד נקרא לחקירה. בבית"ר החליטו לעשות סוף למציאות בה אוהדים מגיעים למתחם בכדי לגדף ומעבר לתלונה של המאמן, אמורים לשבת לפגישה עם נציגי המשטרה בנושא.

עוד בנושא:

גביע המדינה: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל כפר סבא 0:3
רן בן שמעון: "נראה כאילו מצאתי את ההרכב שאיתו ארוץ קדימה"

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
"נצטרף לאושש את השחקנים, אין לנו הרבה זמן". בן שמעון/יוסי ציפקיס

3. כחלק מחלוקת העומסים, דן איינבינדר חש ברגישות והוחלף במחצית. ייתכן כי הקשר יזכה למנוחה ביום שלישי. מעבר לכך, גם ז'והאן אודל צפוי לרדת לספסל כאשר לידור כהן או יעקב בריהון אמורים להחליפו, אם כי בצוות המקצועי ישנה מחשבה לבדוק את האפשרות שמרסל הייסטר יתופקד כקשר שמאלי. איתי שכטר שסבל מפציעה במשחק הקודם נגד מכבי תל אביב והוחלף על מנת שיגיע רענן לשלישי אמר: "אני מאוד עייף. לא משחק גדול אבל עשינו את שלנו. ויתרתי על הפנדל כי אריק סאבו עבר תקופה לא פשוטה ורציתי לחזק אותו. יש יותר מדי דיבורים סביבו ורצינו להכניס אותו לעניינים. בליגה לא הייתי נותן אבל בגביע, עם הנחישות שלו, נתתי לו לבעוט. לא במקרה גם חגגנו איתו, יש משהו בתגובות שלו שהוא נראה אדיש לפעמים, אבל גם באימונים הוא מאלה שעובדים הכי הרבה, לא סתם הוא שחקן נבחרת סלובקיה, התפקיד שלנו הוא לתת לו ביטחון ולהכניס אותו לעניינים".

3. 2,500 צופים היו אתמול בטדי. האווירה עם היציע המזרחי סגור מזכירה משחקים ללא קהל. גם תדמיתית היא מבריחה לא מעט אוהדים. עם או בלי חיזוק בינואר, אם בית"ר לא תמצא את הנוסחה לייצר כדורגל יותר נאה לעין כנראה שטדי ימשיך להיות ריק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים, שלט לה פמיליה. יוסי ציפקיס
טדי ימשיך להיות ריק?/יוסי ציפקיס

4. בנוגע לרכש, בבית"ר ימתינו לראות מה קורה עם חן עזרא והפועל תל אביב. באדומים היו רוצים לשחרר את השחקן בשל שכרו הגבוה ויחכו להחלטת הקשר באם לקצץ משמעותית בשכרו. בבית"ר מעריכים כי בשבועיים הקרובים יצורף שחקן זר, שחקן כנף או חלוץ, מבין כל המועמדים שצפו בהם. במועדון רוצים להמתין לשני שחקנים להם הגישו הצעות אך עדיין לא נתנו את הסכמתם להגיע לארץ.

5. אלי מנצור מונה אתמול למנהל הקבוצה. בעקבות הודעת המנהלת לבית"ר לפיה דובר לא יכול להחזיק בשני תפקידים, מונה אתמול מנצור לתפקיד כאשר אושרי דודאי יישאר בתפקיד הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully