וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "נראה כאילו מצאתי את ההרכב שאיתו ארוץ קדימה"

7.1.2017 / 22:45

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:3 על כפר סבא: "ההרכב הזה יציב, ההגנה לא סופגת. שני ניצחונות רצופים? עכשיו אני רוצה את השלישי". שכטר: "עשינו מה שצריך בגביע, לעבור שלב"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הביסה הערב (שבת) את הפועל כפר סבא 0:3 בסיבוב ח' בגביע המדינה ועלתה בקלות לשמינית הגמר. הקבוצה מהבירה לא הבריקה, אבל עשתה את העבודה עם שערים של איתי שכטר (5), אריק סאבו (78, פנדל) ולידור כהן (90+1).

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה את הפועל כפר סבא 0:3 בגביע
שרון מימר רתח: "השיפוט מוציא את החשק, זה מגעיל אותי"

"חיכיתי לחבר שני ניצחונות רצופים, עכשיו אני רוצה את השלישי", אמר המאמן רן בן שמעון בסיום, "לכל הקבוצות היה קשה בשלב הזה, זה גביע ולכן זה טבעי. אני מבסוט מאוד מהחבר'ה, הם שכחו את המשחק האחרון ובעוד כמה דקות ישכחו כבר את המשחק הזה לקראת הפועל אשקלון בליגה. נראה כאילו מצאתי את ה-11 שאיתם ארוץ קדימה. נראה שההרכב די יציב, ההגנה טפו, טפו, טפו לא סופגת".

בן שמעון הוסיף: "שמחתי לראות שגם אחרי ה-0:1, כשירד לנו הביטחון, ידענו להגן כמו שצריך. התקרית באימון אתמול? בתור מאמן אני מאופק מאוד, לא הגבתי לאוהדים. לא מדובר באוהד של בית"ר ירושלים, הוא הגיע כדי לקלל על בסיס אישי. אם ישנם מקרים קיצוניים, אני ניגש לאוהדים ומבקש מהם ללכת. שיפזרו אהבה במקום שנאה. מתחם האימונים צריך להיות סטרילי, שם אנחנו עובדים ומתרגלים. יש הרבה פעמים קללות שהן מעבר לכדורגל. יש לנו ילדים ומשפחה, לא יכול להיות שנצא לא בסדר מהמקרים האלו. זה לא ישר".

איתי שכטר שכבש וסחט פנדל: "אני שמח מאוד, עשינו מה שצריך בגביע ועברנו שלב. נשמח שעתיים ואחרי זה נתכונן למשחק הבא. היו לנו דקות פחות טובות, אבל בגביע צריך לעבור. בחרנו אולי לשחק פחות טוב ברגעים מסוימים, אבל עלינו. הקריאות של הקהל נגדנו לא נעימות. רן עושה עבודה טובה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. יוסי ציפקיס
חגגו בטדי השומם. שחקני בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully