וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר רתח: "השיפוט הזה מוציא את החשק, זה מגעיל אותי"

7.1.2017 / 22:35

מאמן הפועל כפר סבא תקף אחרי התבוסה בטדי: "השופטים פוחדים מהגדולות. מעירים ומדברים לא יפה לשחקנים שלנו בגלל שאין להם שמות מוכרים. הם רוצים כבוד? קודם שיתנו כבוד"

מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר. יוסי ציפקיס
תגובה עצבנית במיוחד. מימר/יוסי ציפקיס

הפועל כפר סבא הובסה הערב (שבת) 3:0 על ידי בית"ר ירושלים והודחה מגביע המדינה בסיבוב ח'. הירוקים הגיעו בסגל חסר מאוד בגלל שורה של הרחקות ופציעות, לא היו רחוקים מ-1:1 בתחילת המחצית השנייה, אבל לבסוף הפסידו ללא תנאי.

המאמן שרון מימר היה נסער אחרי המשחק: "אני אף פעם לא מדבר על שיפוט, אבל כל השיפוט הזה מוציא את החשק מכדורגל. שלא יעשו כבוד לקבוצות הגדולות, זה מגעיל אותי. אני נותן הרבה כבוד, בחיים לא הורחקתי, אבל הגיע הזמן שהשופטים יעשו חשבון נפש ולא יעשו איפה ואיפה בין הקבוצות הגדולות לקטנות".

מימר הוסיף: "קל מאוד לשרוק נגד כפר סבא. כל משחק ממלאים אותנו בכרטיסים צהובים, שורקים לטובת הגדולות בכל מצב של 50-50. השופטים צריכים לשנות את הגישה. הם מעירים לשחקנים, מדברים אליהם לא יפה כי אין להם שמות גדולים. השופטים רוצים כבוד? שיתנו כבוד לפני זה. אני לא אומר שהשופט שינה את התוצאה הערב, בית"ר הייתה יותר טובה והגיע לה לנצח, אבל היא לא צריכה עזרה מהשופט".

המאמן התייחס למשחק עצמו: "נוצרה סיטואציה שחסרנו הרבה מאוד שחקנים בגלל הרחקות ופציעות. ידענו שיהיה קשה, הזזנו שחקנים מהעמדות שלהם כדי למצוא הרכב, אבל אני גאה ושיחקנו יפה. במחצית השנייה הגענו למצבים שהיו שווים 1:1. הסגל יתחזק, יחזרו שחקנים ובהמשך נביא רכש. הבעלים נותן לי אפשרות להביא שחקנים, נחתים רק כאלו שישדרגו אותנו".

אוהדי הפועל כפר סבא בטדי. יוסי ציפקיס
אוהדי כפר סבא לא ראו ניצחון הרבה זמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully