וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחקנים מבקרים את מולנסטיין. המאמן באסיפה: "אין לי מה לומר"

8.1.2017 / 7:07

המסר שהכעיס באסיפה, השתיקה לאחר המשחק וההתרעמות בנוגע לשחקנים ששוחררו הם חלק מהביקורות. ברקע: במועדון מכינים את הקרקע לעונה הבאה עם פניה לאלו וגישושים אצל בוזגלו. דמארי אמור לחתום בקרוב, מו"מ עם אופורי הגנאי

אדריאן הרבשטיין

1. רנה מולנסטיין נכנס אתמול לחדר ההלבשה של מכבי חיפה ונראה כעוס מאוד. גם הוא מבין שהרבה מעבר לדיבורים על תהליך ומחמאות בחדר ההלבשה, הוא צריך לטפל בצורה אחרת בשחקנים שלו. הוא התחיל לדבר, ואז עצר ושתק. השחקנים הסתכלו עליו. אחרי הביקורות המתונות יחסית בשבועות האחרונים, הם הרגישו שהפעם המאמן לא הולך לעבור בשתיקה על ההופעה הרעה הזאת. ואז מולנסטיין התחיל לדבר. "אני רוצה לומר לכם...", אמר והניף את האצבע, "אין לי מה לומר". השחקנים היו המומים. הם היו בטוחים שמולנסטיין יאבד את עשתונותיו, בעקבות השבוע הקשה שעומד לעבור עליו. מולנסטיין שתק, ברר את המילים, והמשיך: "אנחנו צריכים להיות ביחד בתקופות כאלה. נכנסו לזה יחד, ככה גם נצא מזה", הוא אמר להם.

בחיפה מסבירים שהמאמן לא רצה לתקוף את השחקנים שלו לקראת המשחק בטרנר ביום שלישי. המאמן יודע שהוא מגיע עם סגל מצומצם (אלירן עטר עם חשש לקרע ברצועה וייעדר, רועי קהת סובל ממכה יבשה אך עדיין לא ברור אם ישחק) וחושש מהמשחק הזה.

עוד בנושא:
גם הגביע הלך: מכבי חיפה הודחה בשמינית הגמר עם 2:0 מול מכבי פ"ת
חשש במכבי חיפה לקרע לאלירן עטר, שעלול להיעדר תקופה ארוכה

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
נגמרו לו המילים. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

2. בכל שבוע מולנסטיין מנסה משהו חדש. לפני מספר שבועות סיפרנו לכם שהוא ביקר את השחקנים שלו לראשונה מאז תחילת העונה. אחר כך, הוא ערך אסיפה ארוכה אחרי משחק בה ניסה לעודד אותם. במהלך המחצית מול בני יהודה, הוא כבר ביקש תקציר ערוך של ההחמצות ובסיום הוא כבר היה תקיף יותר והסביר ש"לא יכול להיות שהנשיא יגיע לאימון ויאמר שסכנין רצה יותר מאיתנו".

מסתבר שגם לשחקנים שלו היה מה לומר על זה. על פי שיחה שהתקיימה באחד האימונים אחרי המשחק מול בני יהודה, נראה כי הם בהחלט לא מרוצים, לא בגלל הביקורת עצמה, אלא בעיקר על הצורה שבה היא עברה אליהם. "שחר אמר בעצמו באסיפה שמי שמסר לו את הנתונים היה הצוות המקצועי. כלומר, הוא זה שגרם לו להגיע לאימון ולהעיר. אז הוא זורק את הכדור חזרה אלינו?", אמר אחד השחקנים לחברו. מולנסטיין, יש לציין, עדיין לא איבד את חדר ההלבשה שלו. לפני האימונים הוא מתנהל בצורה מעוררת כבוד, עורך שיחות עם שחקנים ממורמרים וכמו במקרה פיראס מוגרבי, בדרך כלל נוהג לומר להם את האמת על עתידם. מצד שני, השחקנים לא אהבו את האקט הזה, שזרק עליהם את הכדור בחזרה.

הביקורת על מולנסטיין אולי מגיעה בעיקר מכיוון השחקנים, אבל שלא תטעו: בניגוד לפרשנים שקראו לו ללכת, הצמרת הניהולית במכבי חיפה חושבת אחרת. "אין מה לעסוק במעמדו", אמרו שם אתמול. יחד עם זאת, הפסדים נוספים לבאר שבע ומכבי פתח תקוה בהחלט יגרמו למעמדו להתערער. "שלחו מאמן הביתה, משלמים לו עד היום. השקיעו הרבה כסף בצוות זר. הקבוצה כבר לא תיקח אליפות. איזו סיבה יש לשחר להרים ידיים בשלב הזה?", אמרו אתמול. ראוי לציין כי הביקורת על מולנסטיין קשורה גם בעניין ההתבטאויות שלו מתחילת העונה. חלק מעובדי המועדון חושבים שהגיע הזמן להפסיק ולהזכיר את המילה "תהליך" בראיונות שלו, משום שהדבר יוצר בעיה מסוימת במסר שהוא מעביר לאוהדים. אתמול, הם הפסיקו עם תהליך העידוד אחרי משחקים ושרקו בוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חדר ההלבשה עדיין לא הלך לאיבוד. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

3. השחקנים המשוחררים של מכבי חיפה כועסים. לא על ההחלטה לשחרר אותם, גם לא על ההחלטה שיתאמנו בנפרד. הם סיפרו השבוע כי ההחלטה של מכבי חיפה להחזיר את אייל משומר לאימונים יוצרת איפה ואיפה בתוך הקבוצה. "אם כולנו שוחררנו מהקבוצה, מדוע רק הוא רשאי להתאמן?", אמר אחד מהם. משומר, יש לציין, לא הגיע לאימון ביום שישי. במכבי חיפה לא מעוניינים ששחקן שלא נמצא בתכניות יהיה נוכח בתדרוך הטקטי (לפי הערכת חלק מהמשוחררים, גם מחשש להדלפות), והמגן שלה בהחלט כיבד את ההחלטה הזאת. "קח את שובל גוזלן למשל, הוא שחקן בית אהוד מאוד, גם על מולנסטיין, גם על האוהדים. הוא בחר לא להגיע לאימונים עם מאמן אישי, זה נכון, אבל האם מישהו נתן לו את האופציה להתאמן עם הקבוצה הבוגרת עד שימצא קבוצה? היחס אליו לא היה הוגן", אמר לנו אחד העובדים. גוזלן אמור לחתום בקבוצה אחרת כבר השבוע, אבל זה עדיין לא מתקן את היחס כלפיו. במכבי חיפה טוענים כי עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן והוא החליטו שלא להגיע לאימונים אישיים וההחלטה לגבי חזרת משומר נפלה רק לאחר שהתברר שאף אחד מהם לא מעוניין להתאמן. כך או כך, יהיה מעניין לראות האם חיפה תצליח להיפטר מהחוזה של השחקן (אחרי בני יהודה, גם הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים התעניינו).

אבל הנקודה המעניינת יותר בנושא המשוחררים מגיעה דווקא על רקע העיתוי. חלק מהשחקנים חושבים שההודעה על השחרורים הגיעה מעט מוקדם מדי, והיה ראוי לצרף שחקנים לפני שמולנסטיין מציב אותם ברשימת ההעברות.

שחקני מכבי חיפה אייל משומר, אלירן עטר. אדריאן הרבשטיין
למה הוא כן ואחרים לא? משומר עם עטר/אדריאן הרבשטיין

4. עד עכשיו מכבי חיפה התחילה לתכנן את העונה הבאה, אך נראה כי לאור ההדחה מהגביע, מולנסטיין ותור כריסטיאן קרלסן יכולים להתעסק כבר עכשיו בבניית הסגל לקראת הקיץ. אתמול שוחח המאמן עם אליסון דוס סנטוס ממכבי פתח תקוה ועדכן אותו כי מתנהל מעקב אחריו ואחר דור אלו. מכבי חיפה פנתה רשמית לפתח תקוה וביקשו לנהל משא ומתן לגבי השחקן. אבי לוזון ביקש לשוב לשולחן המשא ומתן בסביבות אפריל, אך נראה כי המגן חזק בתוכניות. גם מאור בוזגלו, שאביו ("חיפה היא אופציה לעונה הבאה") נפגש השבוע עם גורם בכיר במועדון, נמצא ברשימות במידה ויחליט לא לעבור לחו"ל.

ומה לגבי העונה הנוכחית? עומר דמארי אמור לסגור עד יום שני בקבוצה. פערים קטנים נותרו עם החלוץ ובמועדון מקווים שיוכלו להציג אותו כבר השבוע. במועדון אישרו את הדיווחים גם לגבי החלוץ הנורווגי פיטים עזמי, שעשוי להגיע כזר השישי של הקבוצה, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר החתמת הקשר האחורי. במועדון אישרו אתמול כי בנוסף להצעה שהוגשה לחלוץ השבדי סבסטיאן אנדרסון, התנאים של חלוץ נורשפינג כבר סוכמו, אלא שהמועדון דרש עבורו שני מיליון יורו ולכן הוא לא הגיע בסופו של דבר לכרמל.

מי שכן עשוי להגיע הוא הקשר הגנאי של סולנה, אבנזר אופורי. כזכור, קרלסן נסע בסוף השבוע לשבדיה על מנת לשכנע אותו לחתום בקבוצה, זאת מאחר והחלוץ מחזיק בהצעות ממועדונים בכירים יותר, שגם הם הגיעו להסכמות עם סולנה לגבי מחירו. כעת יצטרך השחקן להחליט האם הוא מעוניין להגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully