וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.1: נתן אקה חזר לצ'לסי, ברצלונה רוצה את עלי

רכש ראשון לבלוז ב-2017, שרוצים לצרף גם את יורנטה. אלופת ספרד נכנסה למאבק עם ריאל על שירותיו של כוכב טוטנהאם, ארסנל הציעה 65 מיליון יורו ובאיטליה מדווחים: קסאנו יחבור לזהבי

one

העברות

* רכש ראשון לצ'לסי, שהודיעה כי נתן אקה שב לסגל. אנטוניו קונטה דרש מהנהלת הבלוז לסיים את ההשאלה של ההולנדי המגוון בברונמות', והוא ינסה לתפוס מקום ברוטציה של המוליכה.

* קלאב ברוז' הבלגית התחזקה בשני שחקנים: הקשר ההולנדי לקס אימרס (30) הגיע מקרדיף ללא תמורה והמגן הימני הקולומביאני הליבלטון פלאסיוס (23) נרכש מדפורטיבו קאלי.

* המנהל המקצועי של ולנסיה, חסוס מריה, הודיע על סיום דרכו במועדון.

* חיזוק לפלמייראס, שהודיעה על צירופו של פליפה מלו. הקשר עזב את אינטר אחרי קדנציה מאכזבת.

* לנרי קהינדה, שעזב הקיץ את מכבי תל אביב, בדרך ליעד חדש. החלוץ שכיכב כמושאל בהפועל עפולה ושיחק גם בהכח עמידר רמת גן, הפועל כפר סבא והפועל עכו, הגיע לסיכום עם אלזיגספור. קהינדה סיים את ההשאלה באיחוד האמירויות ויצטרף לקבוצה הטורקית במחנה האימונים שלה לקראת המשך העונה.

seperator

שמועות

* כוכב חדש לצד ערן זהבי? ב'קוריירה דלו ספורט' האיטלקי מדווחים שאנטוניו קסאנו, שלא מקבל דקות בסמפדוריה, קיבל הצעה מגוואנגז'ו R&F. גם שנדונג לואנג בעקבות החלוץ בן ה-34, ונראה שהיא זוכה לעדיפות מצידו בזכות העובדה שבן ארצו גרציאנו פלה משחק בה.

* טורינו אישרה כי ארסנל הציעה 65 מיליון יורו על אנדראה בלוטי, אבל המנהל הספורטיבי ג'אנלוקה פטראקי הבהיר: "קיבלנו הצעה, אבל היא לא תואמת את ערך השחקן. בכל מקרה, הוא לא הולך כרגע לשום מקום. אנחנו רוצים ליהנות ממנו". אגב, לבלוטי יש סעיף שחרור בגובה 100 מיליון יורו.

* בסרביה טוענים שאקס מכבי תל אביב, איביצה אילייב, המשמש כמנהל הספורטיבי של פרטיזן בלגרד, פנה לשחקן הפועל תל אביב, מרקו סימיץ'.

* ב"סאנדיי מירור" טוענים שברצלונה מוכנה להילחם עם ריאל מדריד על הכוכב החדש של הפרמיירליג, דלה עלי מטוטנהאם.

* בו בזמן, ב"דיילי סטאר" טוענים שמאמנו של עלי, מאוריסיו פוצ'טינו, מועמד להחליף את לואיס אנריקה כשזה יעזוב את ברצלונה.

* רונאלד קומאן רוצה לצרף לאברטון את ג'ק ווילשר, המושאל מארסנל לבורנמות'.

* השחקן התורן שקיבל הצעה גדולה מסין הוא ווילפרד בוני. לחוף השנהבי המושאל כרגע ממנצ'סטר סיטי לסטוק הוצע חוזה של 210 אלף ליש"ט לשבוע.

* שלא בפעם הראשונה, מנצ'סטר סיטי תנסה לצרף בקיץ הבא את הבלם אמריק לאפורט מבילבאו.

* בימים האחרונים נפוצו שמועות שפטריס אברה עשוי לעזוב את יובנטוס למנצ'סטר יונייטד. במקרה כזה, מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא מתאו דרמיאן.

שחקן טוטנהאם דלה עלי חוגג. רויטרס
הגדולות של אירופה נאבקות עליו. דלה עלי/רויטרס

* קלאודיו ראניירי נחוש לחזק את מרכז ההגנה של לסטר סיטי ובאנגליה מספרים שהשועלים יפנו לססואולו בבקשה לרכוש את הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי. המחיר שלו אמור לנוע סביב 8 מיליון ליש"ט.

* יובנטוס שוקלת להיכנס בקרוב למו"מ עם ברניסלב איבנוביץ' (צ'לסי) וגאל קלישי (מנצ'סטר סיטי) שיסיימו את חוזיהם בקיץ ויהפכו לשחקנים חופשיים. אם הם יחתמו בגברת הזקנה, הם יגיעו אליה כמובן אחרי תום העונה.

* סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, סיפר: "לואיז אדריאנו יעבור בדיקות רפואיות בספרטק מוסקבה ב-10 או ב-11 בינואר ויעבור אליה לאחר מכן".

* צ'לסי רוצה גיוון בחלק הקדמי ואנטוניו קונטה רוצה איחוד עם פרננדו יורנטה ששיחק תחתיו ביובנטוס. מוליכת הטבלה מוכנה להציע לסוונסי את מישי בטשואי בהשאלה בתמורה לבאסקי גבה הקומה.

* אריאן רובן בראיון: "מעבר לליגה הסינית? זה לא משהו שאני פוסל. זה יכול להיות ניסיון מעניין אחרי באיירן מינכן. אולי אשחק בארה"ב, אולי אחזור להולנד, אני לא פוסל כלום".

* אלכסיס סאנצ'ס עדיין לא חידש את חוזהו בארסנל, דבר שממשיך לגרום ללא מעט שמועות. פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי כבר הוזכרו כמעוניינות בצ'יליאני, אבל השם החדש הוא לא אחרת מאתלטיקו מדריד. ב"אל באלון" טענו שאם הקולצ'ונרוס ימכרו את אנטואן גריזמן, הם ינסו לרכוש את סאנצ'ס.

* "לאקיפ": אחרי שהתירה לז'וזה פונטה לעבור לקבוצה אחרת (ככל הנראה מנצ'סטר יונייטד) סאות'המפטון תנסה לצרף את ממאדו סאקו שלא נמצא בתכניות של יורגן קלופ בליברפול.

אריאן רובן באיירן מינכן. רויטרס
כבר חושב על סין. רובן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully