וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המתנה האדירה של זלאטן, הווידוי קורע הלב של ג'יי אר סמית

כוכב מנצ'סטר יונייטד העניק לאשתו מתנה יצירתית במיוחד לחג המולד. וגם: כוכב קליבלנד ואשתו חושפים דרמה, קטטת ענק בכדורסל נשים, הדאנק המדהים של בת ה-15 והדרמה במשפחתו של ניימאר

אימג'בנק GettyImages

הדרך הראויה לחגוג

משבר ביחסים?

ברזיל נרגשת מהדיווח אודות מערכת יחסים בין כוכב סנטוס, לוקאס לימה לאחותו של ניימאר, רפאלה בקראן. ההפתעה הגדולה היא העובדה כי הפנומן של ברצלונה לא ידע על הזוגיות בין השניים כאשר שמו של לימה נקשר עם מעבר אפשרי לאלופה הספרדית וליברפול.

המתנה ה"רומנטית" של זלאטן לאשתו

כולם יודעים שכוכב מנצ'סטר יונייטד אוהב את עצמו, וכעת מתברר שהאהבה העצמית הזו באה לידי ביטוי גם במערכת היחסים שלו עם אשתו, הלנה. ב"סאן" טוענים שלחג המולד האחרון, החלוץ השבדי העילאי קנה לאשתו מתנה יצירתית במיוחד: תמונה ממוסגרת של החגיגות שלו אחרי השער שכבש מול ווסט ברומיץ' בחודש שעבר (חגיגות שאף הולידו ממים רבים).

אל תמהרו לחגוג

בפורטוגל עדיין לא נרגעים ממפגש המילואים בין ספורטינג ליסבון לבראגה. הדרמה הגיעה לשיאה בדקה ה-11 כאשר פדר דלגדו הבקיע שער בנגיחה, אך החגיגה עלתה להם ביוקר. השער נפסל בשל טענת נבדל מוצדקת, אותה ניצלו שחקני בראגה כדי להמשיך את המשחק וכבשו שער מופלא, בדרך ל-1:2 בסיום.

לוחם ה-MMA המלוכלך בעולם

שמו של ה-MMA ממש לא הולך לפניו, זאת לצערם של חובבי הענף, זאת בעקבות סטריאוטיפים שנדבקו לו במהלך השנים. אלא שלעתים יש לכך סיבה, כמו בדוגמה שקיבלנו במהלך ארוע קרבות שנערך בסין. הלוחם איברהים חאלילוב פגש בבחטיאר בראטוב לקרב שנגמר תוך כמה שניות. מספר שניות לאחר שהשופט הזניק את השניים, בארוטוב ניגש ליריבו כדי ללחוץ את ידו אך חאלילוב ניצל זאת כדי לשלוח אגרוף אימתני לפרצופו, אשר שלח אותו לקרקע. זה נגמר בניצחון של חאלילוב, שזכה במהרה לכינוי "לוחם ה-MMA המלוכלך בעולם".

ג'יי אר סמית ואשתו חושפים

ג'יי אר סמית', שהודיע באוקטובר בהתרגשות לציבור האמריקאי על העובדה שאשתו ג'ול נכנסה להריון, פרסם הלילה הודעה עצובה בה אמר לצדה של אשתו: "החלטנו לחלוק עם העולם את מה שעבר על המשפחה שלנו בימים האחרונים. אנחנו יודעים שרבים מכם בירך אותנו על לידתה הצפויה של התינוקת החדשה שלנו, אבל היא נולדה חמישה חודשים מוקדם מהצפוי. היום היא בת חמישה ימים, שמה הוא דקוטה, והיא שוקלת רק 450 גרם".

"אנחנו יודעים שאנחנו לא המשפחה היחידה שעוברת דבר כזה, שעברה דבר כזה או תעבור דבר כזה", המשיך סמית', שכזכור עבר לפני כשבועיים ניתוח באגודל שיגרום לו להיעדר מספר חודשים מהמגרשים. "לכן החלטנו לחלוק את מה שעובר עלינו איתכם. בבקשה התפללו בשבילנו, ונעשה את אותו הדבר בשביל כל אחד אחר".

מרגש עד דמעות: סטיבן ג'רארד מגיע לביקור מפתיע בביתה של אוהדת ליברפול שחולה בסרטן

שחקנית הכדורסל ששכחה את הגבס

המפגש בין מכללת יוטה סטייט לאוניברסיטת נבאדה קיבל תפנית סוערת עם קטטה בין שתי הקבוצות. הטוויסט בעלילה הגיע כאשר אחת משחקניות הספסל, שצלעה ולא הייתה מסוגלת לשחק, שכחה מהכאבים ודהרה כדי להשתתף בקטטה. קטי פאוול, שהחלה את הקטטה, סיפרה בסיום: "לאורך כל המשחק אנטוניה רובינסון שיחקה מלוכלך. הלכתי לעזור לחברה שלי לקום ואז היא דחפה אותי".

הדאנק של הנערה בת ה-15

פראן בליבי, שחקנית השנה השנייה בתיכון רגיס ג'סולט האמריקאי עשתה היסטוריה במשחק האחרון של קבוצה, כשהפכה, בגיל 15 בלבד, לשחקנית הראשונה בתולדות התיכון שמצליחה להטביע, זאת לאחר דאנק מרשים למדי, שעזר לה להפוך לכוכבת ויראלית בתוך מספר ימים.

פירגונים מכל עבר

אלכס פרגוסון, גארי נוויל, לואי ואן חאל, ז'וזה מוריניו, זלאטן איברהימוביץ', דייויד בקהאם, ריו פרדיננד וכריסטיאנו רונאלדו מברכים את ויין רוני על שבירת שיאו של בובי צ'רלטון

אנטואן גריזמן המשיך לחגוג את השער לזכות אתלטיקו מדריד גם לאחר המשחק

חואן מאטה מככב גם בבאולינג

ויש כאלה שמזג האוויר לא האיר להם פנים היום

באטלנטה נפרדים מקייל קורבר

מבחן הקבלה של יוליאן דראקסלר בפריס סן ז'רמן

סדרן או אוהד? לאוהדי וולבס זה ממש לא משנה

גם בכדורסל הגברים חם במכללות: כשהמאמנים של מיזורי וג'ורג'יה הצטרפו למהומה

גם זו דרך לעשות טאצ'דאון

לפעמים, אוהדים מוכנים לעשות הכול בשביל הקבוצה שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully