וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ג'ילברטו קלאוול חתם לחודש

7.1.2017 / 21:45

שחקן הפנים הפורטו ריקני, שכיכב בליגה הלאומית בהפועל מגדל העמק והפועל עפולה, יחזק את הקבוצה של אריאל בית הלחמי בזמן הפציעה של מרפי הולוואי. גם נמרוד ריסקי בן ה-21 חתם

one

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של ג'ילברטו קלאוול הפורטו ריקני לחודש ימים. קלאוול היה אמור לנחות בישראל כבר במהלך סוף השבוע אך בשל תנאי מזג האוויר הוא יגיע רק מחר בערב ולא בטוח האם ישחק נגד מכבי אשדוד/באר טוביה ביום שני. קלאוול מגיע לגלבוע בזמן פציעתו של מרפי הולוואי שסובל מבעיה בקרסולו וייעדר בין חודש לחודש וחצי מפעילות.

קלאוול (27, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת סם יוסטון סטייט משנת 2011. התחנה הראשונה שלו בכדורסל האירופי הייתה קובוט הפינית בשנת 2012, ולישראל הגיע לראשונה בעונת 2013/14 כשהיה אחד הזרים הטובים בהפועל מגדל העמק. אחרי עונה אחת בליגה בפורטו ריקו חזר לישראל בעונה שעברה ושיחק בהפועל עפולה ורשם 20.8 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק בקבוצה שהגיעה עד לחצי גמר הפלייאוף.

בנוסף, צירפה גלבוע/גליל את הגארד נמרוד רינסקי, שייכנס לנעליו של זיו בן צבי שייעדר בתקופה הקרובה. רינסקי (21, 1.91) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי רעננה, ששיחק בעונה שעברה בצורה טובה בהפועל מגדל העמק מהלאומית. העונה שב לרעננה ורשם 4.3 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק.

גלבוע/גליל פתחה את העונה בצורה מצוינת כשאחרי עשרה מחזורים עמדה העולה החדשה על מאזן של חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים, אך בשני המשחקים האחרונים נפגעה מאוד מפציעתו של הולוואי, הובסה בבית על ידי עירוני נהריה ולאחר מכן הפסידה בגן נר גם להפועל חולון.

ג'ילברטו קלאוול שחקן מכללת סם יוסטון. AP
קופץ כיתה. קלאוול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully