וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר דוחא: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את אנדי מארי בגמר

שני הגדולים פתחו את העונה עם מפגש מצוין, שהסתיים ב-3:6, 7:5, 4:6 לסרבי, אשר מנסה להשיב לעצמו את השליטה. הבריטי הצליח להציל ארבע נקודות משחק, אך לבסוף נכנע בתום שלוש מערכות

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי (אמצע). רויטרס
ניצחון נהדר לפתיחת העונה. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' השיג היום (שבת) ניצחון שמהווה הצהרת כוונות, ורמז לעתיד: 2017 עשויה להיות אחרת. הסרבי גבר על המדורג ראשון בעולם אנדי מארי 3:6, 7:5, 4:6 בגמר טורניר דוחא, והשיג עליו ניצחון יוקרתי במפגש הראשון השנה בין שני הטסניאים הראשונים בעולם.

היה זה עוד מאבק קשה וצמוד בין מארי לדג'וקוביץ', אחרי שהסקוטי הדיח את נולה מהמקום הראשון בעולם והשיג עד היום 28 ניצחונות ברציפות. אבל היום דג'וקוביץ' הציג לפרקים את יכולת השיא שהפכה אותו לטניסאי הטוב בעולם, ואחרי חמישה טורנירים רצופים למארי, הוא רואה מהצד מישהו אחר מניף גביע.

זה היה המשחק הראשון בין השניים מאז שמארי ניצח את דג'וקוביץ' בגמר טורניר גמר הסבב, ובסיומו נולה עלה למאזן 11:25 על יריבו הוותיק. דג'וקוביץ' נראה טוב והשיג ארבע נקודות משחק, אך שוב ושוב איבד אותן, מה שאפשר לבריטי אפילו להשוות את מאזן המערכות. בסופו של דבר, הסטטיסטיקה התיישרה ודג'וקוביץ' עלה ל-0:20 לאורך הקריירה במשחקים מול מארי, בהם הוא מנצח את המערכה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully