וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "עברנו שבוע קשה". תקרית אלימה והשלכת חפצים ביציעים

7.1.2017 / 20:30

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב שחרר לחץ: "השחקנים ידעו כמה סבלנו במפעל הזה". בניון: "קשה לשנות משחקים כשמשחקים רבע שעה". אדם מהחפ"ק המשטרתי היה זה שהזהיר את האוהדים מקריאות גזעניות, שלטענת השופטים כלל לא נשמעו

ברני ארדוב

משחק הגביע בין בני לוד למכבי תל אביב הערב (שבת) בביתה של של הראשונה לווה הערב במהומה ביציעים במחצית הראשונה.

משקיף המשחק רונן הרשקו וצוות השופטים טענו בסיום בפני אנשי שתי הקבוצות כי לא נשמעו קריאות גזעניות מיציעי הצהובים ושלא היה מקום לכרוז לקרוא להפסקת הקריאות הללו, שכן הפעולה הזו הובילה להתלהטות במגרש. מסתבר כי מי שצעק את הדברים לא היה כרוז המשחק מטעם בני לוד, אלא מישהו מהחפ"ק המשטרתי. תוך כדי המשחק, לאותו אדם נאמר שלא היה מקום לדבריו מאחר שלא היו קריאות גזעניות.

סמוך לדקה ה-20 נשמע מישהו באצטדיון מבקש לחדול מקריאות גזעניות וכעבור כמה דקות חזר על הפעולה - דבר שגרר מהומה. אוהדי מכבי תל אביב טענו בתוקף שקודם לאזהרות לא נשמעו כל קריאות גזעניות ושמדובר בפרובוקציה, אולם זה לא מנע השלכת חפצים מיציע ליציע, כשגם יציע הכבוד סופג "אש".

הנהלת לוד בראשות אבו סובחי ניסתה להרגיע, אבל המהומה נמשכה; האוהדים המקומיים קראו "אללה אכבר" והאורחים שרו "אבו סובחי מת, אבו סובחי מת". כניסה של כוחות משטרה ליציעים הרגיעה את העניינים.

קרויף/ברני ארדוב

"לא אשאר המאמן הקבוע של מכבי תל אביב", אמר ג'ורדי קרויף. "השחקנים הבינו את חשיבות המשחק, וידעו כמה סבלנו בגביע בשנים האחרונות. הם הגיעו מפוקסים ואני שמח שעלינו לשלב הבא. אני משוכנע שהאחריות לא מוטלת רק על שוטה ארבלדזה, אלא גם עליי. היה שבוע קשה, וכעת נבצע שינויים חשובים שכבר התחלנו לבצע אותם".

קרויף הוסיף: "היחסים ביני לבין מיטש גולדהאר נהדרים. אם לא היו לי יחסים טובים עם הבעלים, לא הייתי כאן יותר מארבע שנים. החוזה שיש לי לא מחייב, אם לא הייתי מרגיש בנוח, שוב, פשוט לא הייתי פה. אני לא מצטער שלא פיטרתי את שוטה לפני כן, מכיוון שלא כל האחריות מוטלת עליו".

"כשמחליפים מאמן, תמיד יש יותר התלהבות", אמר יוסי בניון. "אנחנו יודעים שיבוא מאמן חדש וכל אחד רוצה לתת יותר, אך עדיין יש הרבה דברים לשפר. זו פעם ראשונה שזה קורה במכבי תל אביב, אבל זה קורה בכדורגל. מסיבות כאלו ואחרות זה לא התחבר, אבל אנחנו מאחלים לשוטה ארבלדזה המון בהצלחה. שוטה אחד האנשים הכי נחמדים שהכרתי. כשבכדורגל לא הולך, המאמן הוא זה שמשלם את המחיר, אין ברירה".

בניון הוסיף: "בתחילת העונה הוכחנו שאנחנו כאן מסוגלים, וכולנו רוצים לחזור ליכולת שהצגנו אז. קשה לשנות משחקים כשמשחקים רבע שעה, והייתה תקופה כזו. באימונים התאמצתי יותר, כדי להוכיח, אבל זה לא רק אני. הרוטציה נעצרה בחלק מהעונה, וזו אחת הסיבות לכך שהקבוצה נראתה פחות טוב. ברוב ההזדמנויות שקיבלתי שיחקתי טוב. אני מקווה שאקבל יותר דקות ואתרום את החלק שלי. טוב לי במכבי תל אביב אף על פי שקשה לאנשים לקבל את זה. אני נהנה ומתי שאקבל את הדקות יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully