וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פ.ס.ז' הביסה את באסטיה 0:7, שער בכורה לדראקסלר

המחזיקה מחצה את יריבתה מהליגה הבכירה, הגרמני שנכנס לבכורה, הבקיע את האחרון. ליל הביסה את אקסלסיור מהאי ראוניון, שעשתה דרך של 16 שעות בדרך למפגש בצרפת

וינסנט אניימה שוער ליל. רויטרס
ליל בשלב הבא. אניימה/רויטרס

סיבוב 64 האחרונות בגביע הצרפתי, שיצא לדרך אתמול (שישי), נמשך הערב עם לא מעט משחקים, כאשר במוקד עמד המפגש בין פריס סן ז'רמן לבאסטיה, בו מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות ניצחה 0:7. יוליא דראקסלר נכנס לבכורה וכבש את האחרון בדקה ה-89. הבקיעו לפני כן: טיאגו סילבה (31), אדריאן ראביו (42), כריסטופר אנקונו (47), טיאגו מוטה (57), לוקאס מורה (64, פנדל), אנחל די מריה (77).

ליל, שנמצאת רק במקום ה-12 בליגה הבכירה, קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 1:4 על AS אקסלסיור, הרביעית בליגה של ראוניון. היריבה הצנועה, שנאלצה לעשות דרך של לא פחות מ-16 שעות טיסה מהאי שלה, הממוקם אי שם באוקיינוס ההודי, כ-900 ק"מ מזרחית למדגסקר, עמדה בכבוד, אך נכנעה ליריבה העדיפה. איברהים אמאדו (18) ואדאמה סומאורו (58) כבשו לליל, לפני ששער עצמי של מייק מיינאן (88) הכניס ללחץ. מרקוס לופס (89) ומרטין טרייר (90) הבטיחו את הניצחון.

עוד קבוצות מהליגה הבכירה שהיו בפעילות הערב: גנגאן ניצחה 1:2 את לה האבר, נאנט גברה 1:2 בחוץ על בלואי, נאנסי הביסה 0:3 בחוץ את בזאנסון ואילו דיז'ון הסתדרה עם 0:2 בחוץ מול לוהן-שיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully