וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אנחנו צריכים להיות במצב טוב יותר בליגה"

7.1.2017 / 16:31

קפטן הפועל ירושלים נשמע דרוך לקראת משחק הבית נגד האחרונה בטבלה, מכבי קרית גת (א', 20:20, ספורט 5). שון ג'ונס הפצוע ייעדר. מכבי חיפה תארח את בני הרצליה, אלכס פרס שוחרר רשמית

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

בווידיאו: הניצחון של ירושלים ביורוקאפ השבוע

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. הפועל ירושלים, שלא מרשימה במיוחד מתחילת העונה במשחקי הליגה, תארח בביתה את האחרונה בטבלה מכבי קרית גת (79:88 לירושלים בסיבוב הראשון באשקלון), שמחפשת להתחיל בקאמבק בתחתית. מכבי חיפה בבכורה המחודשת של גרגורי ורגאס, אחרי ההדחה המאכזבת ברבע גמר גביע המדינה, תארח בביתה את בני הרצליה (79:87 להרצליה בסיבוב הראשון בביתה) הפצועה.

seperator

הפועל ירושלים - מכבי קרית גת (20:20, משולב בספורט 5)

העונה המשוגעת שעוברת על הפועל ירושלים נמשכה גם השבוע. אחרי התבוסה במשחק החוץ בהרצליה הצליחה הקבוצה של סימונה פיאניג'ני להעפיל לחצי גמר גביע המדינה, ולרשום קאמבק מרשים ביותר כשניצחה בחוץ את ריטאס וילנה הליטאית בתחילת היורוקאפ, ניצחון שחיזק את מעמדה לקראת המשך המשחקים. כדי לנסות להמשיך ליצור מומנטום חיובי מקבלת הקבוצה את האחרונה בטבלה, בידיעה שהיא חייבת לנצח, ובצורה מרשימה. מאליק היירסטון ודיז'ון תומפסון לא נרשמים בשלב זה במשחקי הליגה, ואילו שון ג'ונס נפצע שוב, הפעם ברגלו בניצחון בוילנה, ובספק גם למשחק החשוב נגד ניז'ני נובגורוד ביורוקאפ ברביעי.

"אנחנו צריכים לשים דגש על פתיחת המשחק. אנחנו חופרים לעצמינו בורות שלא תמיד נדע לצאת מהם", אמר לקראת המשחק הקפטן יותם הלפרין, "היריבה שלנו תבוא להילחם על החיים שלה בליגה ובתחושה שיש לה רק מה להרוויח מהמשחק הזה וזו סיטואציה מסוכנת. אנחנו צריכים להיות במצב טוב יותר בליגה המקומית ובבית שלנו אסור לנו לחשוב על אף תוצאה מלבד נצחון".

מנגד בקרית גת, אין יותר מדי סיבות לחייך. הקבוצה הדרומית נמצאת במרחק שני ניצחונות ממכבי אשדוד/באר טוביה, שניצחה אותה פעמיים העונה, ותצטרך לרשום קאמבק מרשים בחלק השני של העונה כדי לחזור לחיים במאבקי הירידה, בדיוק כפי שעשתה בעונה שעברה. אלעד חסין הפסיד את שלושת משחקיו הראשונים כמאמן הקבוצה, בשלושה משחקים צמודים, כשבמשחק האחרון איבדה קרית גת יתרון משמעותי נגד עירוני נהריה בחוץ. הקבוצה נמצאת עדיין עם שלושה זרים אחרי שחרורם של מרקו קילינגסוורת' וקרטיס קלי, והנחיתה למבחנים את הפורוורד האמריקאי למונט מק, ששיחק העונה בליגה האדריאטית. קרית גת עומדת בפני רצף של שלושה משחקי חוץ קשים.

סימונה פיאניג'אני. מגד גוזני
העונה המשוגעת נמשכה ביורוקאפ השבוע. פיאניג'אני/מגד גוזני

מכבי חיפה - בני הרצליה (21:05, ספורט 5)

דווקא אחרי תקופה מצוינת של שלושה ניצחונות רצופים, אכזבה מכבי חיפה בשבוע שעבר כשהודחה ברבע גמר גביע המדינה על ידי מכבי אשדוד/באר טוביה. הירוקים הציגו משחק הגנה חלש מאוד, ספגו 95 נקודות, ופספסו הזדמנות להגיע למעמד השיא הראשון של העונה. אם זה לא הספיק, אז במהלך השבוע סערה הקבוצה בעקבות העובדה שהסנטר טוני מיטשל נעדר יומיים מהאימונים על דעת עצמו בטענה שהוא חולה. בחיפה ערכו בירור עם השחקן ששב בסופו של דבר לאימונים. גרגורי ורגאס, שחתם לפני כשלושה שבועות במועדון, נחת השבוע בישראל, ויערוך את הבכורה המחודשת שלו במשחק על חשבונו של אלכס פרס שעזב. בחיפה רוצים לשים את השבוע הזה מאחוריהם עם ניצחון במשחק שיכול לקחת אותם לאזור הצמרת.

בני הרצליה, מההפתעות הנעימות של העונה עד כה, מגיעה למשחק ברוממה אחרי סוג של רכבת הרים. השבוע הודחה הקבוצה מגביע המדינה על ידי הפועל ירושלים, הפסידה לקורמנד ההונגרית במסגרת היורופקאפ ואיבדה סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא במפעל ואף סבלה ממכת פציעות. אם זה לא מספיק, בהרצליה חשבו כי הצליחו להנחית בסגל את דגן יבזורי, אך התאכזבו. כרם משעור, שנפגע בניצחון הליגה על ירושלים, צפוי לחזור, ואילו תום מעיין, שנפצע בהפסד בארנה ברגלו, נמצא בספק. מי שייעדר בוודאות הוא דני רובין ששבר את ידו ויחמיץ את החודשיים הקרובים. במצב הזה ינסה מיקי גורקה להצעיד את קבוצתו לניצחון חוץ חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully