וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע שמט נקודת משחק והפסיד בחצי גמר טורניר צ'נאי

המחבט הבכיר של ישראל (96 בעולם) כבר הגיש לניצחון והיה קרוב להעפלה שלישית בקריירה לגמר טורניר ATP, אולם נכנע לבסוף 4:6, 7:6 (2), 2:6 לדניל מדבדב הרוסי (99 בעולם)

דודי סלע טניסאי ישראלי. מגד גוזני
כל כך קרוב. סלע/מגד גוזני

פספוס גדול לדודי סלע. המחבט הבכיר של ישראל היה קרוב לרשום כבר בתחילת עונת 2017 הישג מצוין עם העפלה שלישית בקריירה לגמר ATP, אך שמט נקודת משחק במערכה השנייה ולבסוף נכנע לרוסי דניל מדבדב, 4:6, 7:6 (2), 6:2 בחצי גמר טורניר צ'נאי הנערך בהודו, במשחק שארך 2:06 שעות.

זה היה המפגש הראשון בקריירה של סלע מול מדבדב והוא פתח אותו היטב ושבר פעם אחת במערכה הראשונה, מה שהספיק לו כדי לעלות ל-0:1. במערכה השנייה, במשחקון התשיעי, ארבע נקודות רצופות של סלע החזירו אותו מפיגור 40:15 לשבירה, שאפשרה לו להגיש למשחק. במשחקון הבא, סלע, המדורג 96 בעולם, כבר הוביל מול המדורג 99 בעולם 30:40 והחזיק בנקודת משחק, אולם שמט אותה ומאותו רגע, נשבר מנטלית.

מדבדב איזן ל-5:5, המשיך לניצחון קליל בשובר השוויון של המערכה השנייה ולא התקשה להסתדר גם במערכה השלישית. סלע יכול היה להעפיל לגמר ATP ראשון מאז ההפסד לג'ון איזנר באטלנטה ביולי 2014, אולם היא ייאלץ להמתין. בגמר ישחק מדבדב מול רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (14), שניצח בקלות 3:6, 3:6 את בנואה פר הצרפתי (47).

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully