וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סוני ווימס נבחר למצטיין המחזור ה-16 ביורוליג

ההצגה של כוכב הצהובים מול דרושפאקה (24 נקודות, 8 אסיסטים) העניקה לו את התואר על חשבון מלי: "הוכיח לאוהדים בתל אביב מדוע הקבוצה הביאה אותו הקיץ". ווימס נכלל גם בחמישיית השבוע

צילום: טל אנגלנדר

הניצחון של מכבי תל אביב ביום חמישי מול דרושפאקה לא רק הרגיע את הלחץ סביב הצהובים ושמר על סיכוי סביר להעפיל לשלב הבא, אלא גם קטע תקופה רעה מבחינתו של סוני ווימס. כוכב הצהובים קלע 24 נקודות, תרם שמונה אסיסטים ומדד מרשים של 33 מול הקבוצה של דיוויד בלאט, הופעה שהעניקה לו היום (שבת) את תואר השחקן המצטיין של המחזור ה-16 ביורוליג.

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הופעה נהדרת. ווימס/ברני ארדוב

מדובר בשיא נקודות של ווימס העונה במדי הצהובים ובאתר היורוליג החמיאו: "סוני הוכיח לאוהדים בתל אביב מדוע הקבוצה הביאה אותו בקיץ האחרון. ווימס הציג ביצועים מרשימים וקטע רצף הפסדים כואב. דרך מרשימה לפתוח את 2017". ההופעה מול הטורקים הגיעה דווקא אחרי תקופה רעה במהלכה סיפק תצוגה מזעזעת מול צסק"א מוסקבה עם שישה איבודים, אפס נקודות ב-19 דקות. ווימס מציג העונה ממוצע ביורוליג של 12.6 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.4 כדורים חוזרים עם 27 דקות.

מדד האיכות של שחקן הצהובים (33) היה הגבוה ביותר מבין כל שחקני היורוליג במחזור ובכך הוא עבר את ניקולו מלי, שקטף את תואר מצטיין חודש דצמבר במפעל, שלהט מול ברצלונה בניצחון באמברג. בנוסף הוא נכלל בחמישיית המחזור ביורוליג בצוותא עם סרחיו יול (ריאל מדריד), מלי (באמברג), אקפה אודו (פנרבחצ'ה) ורודריג בובואה (באסקוניה).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully