וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע האנגלי: ליברפול, צ'לסי וטוטנהאם ינסו לא למעוד

המייטי רדס יפתחו שבוע עמוס במיוחד מול פליימות' (15:30, ספורט1) מהליגה הרביעית. הבלוז ינסו להתאושש על חשבון פיטרברו, אותה הביסו באותו שלב לפני 16 שנה. התרנגולים נגד אסטון וילה

לוריס קאריוס שוער ליברפול. GettyImages
יקבל הזדמנות. קאריוס/GettyImages

חגיגת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי תימשך מחר (ראשון) עם חמישה משחקים. ליברפול (תארח את פליימות'), צ'לסי (נגד פיטרברו) וטוטנהאם (תפגוש את אסטון וילה) ינסו לא למעוד ולהעפיל לשלב הבא.

ליברפול - פליימות' (15:30 ספורט1)

הקבוצה של יורגן קלופ תפתח שבוע חשוב בו תשחק שלושה משחקים מול הקבוצה המדורגת במקום השני בליג 2 (הליגה הרביעית). ביום רביעי המייטי רדס יפגשו את סאות'המפטון בחצי גמר גביע הליגה, וביום ראשון יתארחו אצל מנצ'סטר יונייטד, כך שקלופ צפוי להעניק מנוחה לרבים משחקני ההרכב שלו. גם כך המארחת, שמעולם לא הפסידה בגביע לקבוצה מהליגה הרביעית, לא אמורה להתקשות כמובן. לוריס קאריוס, שאיבד את מקומו בהרכב במשחקים האחרונים, צפוי לפתוח בשער. זה יהיה המפגש הראשון בין השתיים מאז שנות ה-60, אז נפגשו בליגה השנייה.

צ'לסי - פיטרברו (17:00, ספורט2)

הבלוז ינסו להתאושש מההפסד לטוטנהאם, שהגיע אחרי 13 ניצחונות ליגה רצופים, מול הקבוצה המדורגת במקום השמיני בליגה השלישית שסייצה את שלושת משחקיה האחרונים ב-1:1. אנטוניו קונטה יעניק קרוב לוודאי מנוחה לשחקני המפתח שלו, בעוד מישי בטשואיי צפוי לפתוח בחוד ולקבל דקות נדירות ואסמיר בגוביץ' כנראה יפתח בשער. השתיים נפגשו בדיוק באותו שלב ב-6 לינואר 2001, אז צ'לסי ניצחה 0:5 משערים של ג'אנפרנקו זולה (צמד), ג'ימי פלויד הסלביינק, איידור גודיונסן וגאס פוייט.

מישי בטשואיי שחקן מארסיי. AP
יוכיח את עצמו? בטשואיי/AP

טוטנהאם -אסטון וילה (18:00, ספורט1)

התרנגולים במצב רוח מצוין אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, כאשר הנוצץ שבהם היה כמובן על מוליכת הליגה צ'לסי, וזה לא אמור להשתנות גם אחרי המפגש עם הקבוצה מהמקום ה-12 בצ'מפיונשיפ. בעונה שעברה טוטנהאם ניצחה את שני המפגשים מול וילה, שסיימה אחרונה וירדה מהפרמיירליג, ובשמונה מתשעת המפגשים האחרונים. דווקא המפגש האחרון בגביע, ב-1992, הסתיים בהעפלה של האורחת. הארי קיין, דלה עלי ואחרים צפויים לקבל מנוחה.

משחקים נוספים:

קרדיף - פולהאם (13:30)
מידלסברו - שפילד וונסדי (17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully