וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "חשוב שהשחקנים שלי יאמינו שאפשר לנצח כל קבוצה"

מאמן מנצ'סטר סיטי אופטימי אחרי ה-0:5 מול ווסטהאם בגביע האנגלי: "האוהדים צריכים לדעת שהשחקנים נלחמים", אך באנגליה טוענים כי הוא דורש שחרור מאסיבי בינואר. ברשת חגגו עם אגוארו

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
פפ אופטימי. שחקני סיטי/רויטרס

אחרי שמאבק האליפות התרחק ממנה, מנצ'סטר סיטי שמרה על סיכוי לתואר מקומי עם 0:5 על ווסטהאם בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. התכולים של פפ גווארדיולה התעללו בפטישים ורק הגבירו את הלחץ סביב מעמדו של סלבאן ביליץ'. מי שזכה למרבית השבחים היה סרחיו אגוארו, שכבש את שערו ה-154 במדי סיטי ועלה למקום שלישי בדירוג הכובשים של המועדון. גם ג'ון סטונס, שספג ביקורת קשה מפתיחת העונה, חתם את ההצגה עם שער בכורה.

ברשת חוגגים עם אגוארו

"השחקנים שלי לא מפסיקים להילחם עבור ניצחונות", הצהיר גווארדיולה בסיום: "חשוב לי לומר זאת, כי זה משהו שהאוהדים שלנו צריכים לדעת. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, חשוב שנאמין בעצמנו כי כשזה קרה ניצחנו גם את ברצלונה. הניצחון הזה חשוב כי הוא יכול להרים לנו את הביטחון". חרף הדיווחים מגרמניה לפיהם הולגר באדשטובר יושאל מבאיירן מינכן עד לתום העונה, המאמן דחה את הטענות לפיהן הוא מתכנן מהפכה בסגל: "אשב עם מי שצריך בימים הקרובים ונקבל החלטות לגבי מי מתאים ומי לא".

סם לי מ-'Goal' חלק מחמאות בסיום: "סיטי עברה ממשבר לשליטה מוחלטת בגורלה תוך זמן קצר. עדיין קשה להחליט אם התקופה של פפ היא כישלון או הצלחה, אבל יש משהו בקבוצה שנראה חי הרבה יותר מבתחילת העונה".

ועדיין, בממלכה טוענים כי המאמן מאוכזב מאוד מחלק מהשחקנים והבהיר זאת לראשי המועדון בשבועות האחרונים. בקארי סאניה, גאל קלישי, פאבלו סבאלטה, ווילי קבאז'רו, חסוס נבאס ויאיא טורה יסיימו את החוזה שלהם בקיץ הקרוב ופפ הבהיר כי הוא ישמח למצוא להם קבוצות חדשות כבר בינואר. גם וינסנט קומפאני, אלכסנדר קולארוב ופביאן דלף נמצאים ברשימה השחורה של גווארדיולה.

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה חוגג. רויטרס
בדרך החוצה. יאיא טורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully