וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.1: ברצלונה ויתרה על סרנה, באדשטובר יחתום בסיטי

הקרואטי בן ה-35 לא יגיע לאלופת ספרד, בלם באיירן יושאל לחצי עונה ומקווה לחזור לכושר משחק אצל פפ. מוריניו עם סעיף מיוחד עבור אברה, טוטנהאם תציע 40 מיליון יורו עבור ברנרדסקי

one

העברות

* קולין קאזים ריצ'רדס עזב את קוריטיבה וחתם בקורינתיאנס, ששילמה עבורו 300 אלף יורו. מדובר בקבוצה ה-14 של הקשר בקריירה והוא רק 30.

* סטוק סיטי הודיעה כי חוזהו של פיטר קראוץ' הוארך בעונה נוספת. החלוץ יישאר בקבוצה עד 2017.

* רכש נוסף לשנגחאי SIPG. ריקרדו קראבליו בן ה-38, ששיחק בעבר בפורטו, צ'לסי, ריאל מדריד ומונאקו, הצטרף לקבוצה הסינית.

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה חוגג. רויטרס
לפפ נמאס. יאיא טורה/רויטרס

שמועות

* ברצלונה ויתרה על האפשרות לצרף את דריו סרנה, כך טוענים בתקשורת הספרדית. האלופה סימנה את הקרואטי של שחטאר דונייצק כאופציה לטווח הקצר, בשל גילו של סרנה - 35, אך בצוות המקצועי מעדיפים מגן צעיר יותר עם עדיפות למגן בעל יכולות הגנתיות.

* האם זה החיזוק שיושיע את ההגנה של מנצ'סטר סיטי? בגרמניה טוענים כי באיירן מינכן הסכימה להעביר את הולגר באדשטובר בהשאלה עד סוף העונה. הבלם הגרמני, שסבל מפציעות קשות בשנים האחרונות, ישלים את המעבר השבוע.

* עדיין אצל סיטי. פפ גווארדיולה הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעוניין במהפכה בסגל. המאמן דורש כי יאיא טורה, חסוס נבאס, גאל קלישי, בקארי סאניה, פאבלו סבאלטה, אלכסנדר קולארוב ו-ווילי קבאז'רו יעזבו את הקבוצה בהקדם האפשרי כדי לפנות מקום לרכש.

* באיטליה ממשיכים לגרוס כי פטריס אברה יעזוב את יובנטוס כאשר ולנסיה ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בו. ז'וזה מוריניו מוכן להבטיח למגן הצרפתי אפשרות להשתלב בצוות האימון שלו, אם יבחר לשוב לשדים האדומים.

* באנגליה טוענים כו אחרי מחלוקות וריבים, ווסט ברומיץ תיפגש עם נציגיו של סאידו ברהינו כדי לקבוע תג מחיר. החלוץ, שחוזהו יפוג בקיץ, מבוקש בטוטנהאם, ליברפול ואברטון.

* טוטנהאם מקווה לשדרג את מצבת הקשרים שלה והשם הבא בפנקס הוא של פדריקו ברנרדסקי. פיורנטינה עשויה לדרוש על הקיצוני של נבחרת איטליה 40 מיליון יורו, גם אינטר מחזרת אחריו.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר חוגג. רויטרס
בדרך לברגמו. פלאסיו/רויטרס

* עדיין בממלכה, ווסטהאם תנסה לצרף את כוכב האל סיטי רוברט סנודגראס. הקשר האריך לאחרונה את חוזהו בשורות הנמרים, אך הפטישים עשויים להציע עבורו 15 מיליון יורו.

* אחרי צירופו של יוליאן דראקסלר, פאריס סן ז'רמן מקווה לצרף עוד כוכב מהליגה הגרמנית. האלופה הצרפתית הציעה לבאייר לברקוזן 25 מיליון יורו עבור חאבייר הרננדס (צ'יצ'אריטו).

* אינטר קרובה לצרף את ריקרדו רודריגס. מגן וולפסבורג ונבחרת שוויץ מעדיף את הנראזורי על פני מעבר לצ'לסי וארסנל. אינטר צפויה לשלום עבורו כ-20 מיליון יורו.

* סטפנו פיולי הבהיר לראשי אינטר כי רודריגו פלאסיו לא נמצא בתוכניות שלו. החלוץ, שחוזהו יסתיים בקיץ, עשוי לעבור לאטלנטה שמחפשת שדרוג לחלק הקדמי.

* טרבזונספור נמצאת במשא ומתן מתקדם עם מרטין קאסרס. האורגוואי הוותיק, שחוזהו ביובנטוס הסתיים בקיץ האחרון, לא שיחק בשישה החודשים האחרונים ומקווה לחזור לשחק כדי לשמור על מקומו בסגל הסלסטה.

* אלן חלילוביץ' דרש מראשי המבורג לעזוב. הקרואטי, שנחשב לילד פלא בברצלונה, מבוקש בליגה הספרדית. ספורטינג חיחון (בה שיחק בעונה הקודמת) ואלאבס מקוות לצרף אותו לפחות עד תום העונה.

אלן חלילוביץ' שחקן המבורג. GettyImages
רוצה לחזור לספרד. חלילוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully