וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בכורה להדר נגד האלופה, יבזורי וחולון מארחים את נהריה

6.1.2017 / 16:30

המאמן החדש של הפועל תל אביב יפתח את הקדנציה כשיוביל את קבוצתו למשחק חוץ (20:30, ספורט 5), וויליאמס מחוץ לסגל, בכורה לליונס. הסגולים ינסו לגבור על שחקניו של אלפסי (18:30, ספורט 5)

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכורה במדים האדומים. ליונס/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יחלו מחר (שבת) עם שני משחקים מעניינים. האלופה, מכבי ראשון לציון, תארח בביתה את הפועל תל אביב (בסיבוב הראשון 86:90 לאדומים בדרייב אין), שהחליפה השבוע את המאמן שרון אברהמי ברמי הדר. השנייה בטבלה, הפועל חולון, תגיע עם דגן יבזורי שהצטרף ממכבי תל אביב ותנסה להמשיך בעונה הנהדרת שלה, כשתפגוש בביתה את עירוני נהריה (75:80 לחולון בסיבוב הראשון בעין שרה).

seperator

מכבי ראשון לציון - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

אחרי פתיחת עונה סבירה בליגה, כישלון בגביע ויכולת פושרת באירופה, נראה כי האלופה מכבי ראשון לציון החלה במומנטום חיובי. הכתומים ניצחו בארבעה מתוך ששת המחזורים האחרונים בליגה, כשההפסדים היו נגד הפועל ירושלים בחוץ ומכבי תל אביב בליגה, והוסיפו לכך שני ניצחונות בית באירופה שהעלו אותה למקום ממנו ניתן לעלות לשלב 24 האחרונות בליגת האלופות. בעיר היין רוצים לנצח בבית את הפועל תל אביב ולגמול להם על ההפסד בסיבוב הראשון, כשמי שצפוי לחזור לשחק הוא שון דאוסון, שהיה כבר כשיר בניצחון על ונציה באמצע השבוע, אך נעדר בשל מחלה. לפני המשחק צפויה הקבוצה להעניק תשורה לשחקנה בעונה שעברה, מארק ליונס.

למרות פתיחת עונה סבירה לעומת השנים הקודמות, הפועל תל אביב ביצעה השבוע זעזוע משמעותי כשפיטרה את המאמן שרון אברהמי, ומינתה במקומו את רמי הדר, שפתח את העונה ביריבה העירונית מכבי תל אביב. בשלושה ימים שלו כמאמן האדומים ניסה הדר להתחיל להכניס את השיטה שלו. האדומים מגיעים למשחק ללא שני שחקנים משמעותיים - רביב לימונד שעבר ניתוח ארתוסקופיה וייעדר בחודש הקרוב, ודרל וויליאמס שספג מכה בצלעות ולא ירשם לסגל. מי שיערוך בכורה הוא מארק ליונס, לצידו של אדריאן בנקס, כשגם רם אליאספור עשוי לקבל דקות בהעדרו של וויליאמס. "אנחנו אחרי שבוע אימונים קצר אבל אינטנסיבי", אמר הדר, "אני מאמין שהשחקנים שלי ייקחו את הדברים שעבדנו עליהם ויוציאו לפועל בצורה הטובה ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
צפוי לחזור. דאוסון/ברני ארדוב

הפועל חולון - עירוני נהריה (18:30, ספורט 5)

שבוע מוצלח נוסף עבר על הקבוצה של דן שמיר שמגיעה למשחק הבית נגד נהריה עם רצף נהדר של שישה ניצחונות - ארבעה ניצחונות בליגה ועוד שני ניצחונות בגביע, כשהאחרון בהם, על הפועל באר שבע בחוץ, נתן לה את הכרטיס לחצי הגמר. הסגולים שנמצאים במקום השני יקבלו במשחק הקרוב שני שחקנים חדשים, ג'ורדן טיילור, שנמצא בארץ כבר שבוע ויקבל דקות ראשונות משמיר נגד נהריה, ודגן יבזורי שהצטרף לאימונים ביום חמישי, אך עדיין לא ברור האם שמיר יתן לו דקות. בחולון מקווים למשוך את המומנטום בשבוע נוסף, בדרך אולי לקרב על המקום הראשון נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא.

"אחרי סדרה של כמה משחקי חוץ אני מקווה שנמשיך לשחק ביחד וחזק במשחק החשוב הזה, כדי לנצח קבוצה טובה בבית שלנו", אמר שמיר לקראת המשחק כשטיילור הוסיף: "מאוד נהנה להתאמן עם החברים החדשים שלי ומחכה כבר לשחק בהיכל החדש והנהדר מול הקהל המדהים שלנו, ההצגה שהקהל הזה נתן בבאר שבע הייתה מאוד מרשימה ומרגשת, מגיע שנגרום להם לשמוח".

מן העבר השני, שני ניצחונות ליגה חשובים הוציאו את עירוני נהריה ממצב קשה מאוד בטבלה, כשהשחקנים של אריק אלפסי היו מרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום שמוביל לליגה השנייה. נהריה ידעה לנצח שתי יריבות מהתחתית, גלבוע/גליל בחוץ ומכבי קרית גת בבית, ופתאום היא נמצאת מרחק ניצחון אחד מהחלק העליון של הטבלה. במועדון יודעים שכדי לנצח בחולון יהיו חייבים לשחק טוב בהרבה מאיך שנראו נגד קרית גת ובמשחק באירופה נגד מונאקו, כשבמקביל ממשיכים בקבוצה לחשוב על שינויים בסגל. נקודת האור של נהריה העונה הוא יינסי גייטס, שרושם 14.5 נקודות ומוסיף 7.3 ריבאונדים, אך מציג יכולת לא משכנעת בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully