וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' שרד מותחן גדול בדוחא, רפאל נדאל הודח מבריסביין

המדורג שני בעולם הציל חמש נקודות משחק בדרך ל-6:4, 6:7 (7), 3:6 על ויפגוש את אנדי מארי בקרב על התואר. השור ממאיורקה נכנע 4:6, 6:3, 6:3 לראוניץ' הנרגש: "משחק נהדר"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
איזה מותחן. דג'וקוביץ'/רויטרס

רגעי ההכרעה של טורניר דוחא (סך פרסים: 1.2 מיליון דולר) הגיעו היום (שישי), כשבחצי הגמר הראשון ניצח נובאק דג'וקוביץ' 6:4, 6:7 (7), 3:6 את פרננדו ורדאסקו.

המערכה הראשונה היתה שייכת לספרדי הוותיק, שניצל את הטעויות הרבות של יריבו, כמו גם שלוש מארבע אפשרויות השבירה שלו, כדי לנצח 4:6. בסט השני השיג ורדאסקו שבירה נוספת, אך דג'וקוביץ' הצליח לחזור וכפה שובר שוויון. שם, בתום קרב עיקש במהלכו הציל חמש נקודות משחק, ניצח 6:7 (7). במערכה השלישית והמכרעת המומנטום של הסרבי נמשך, והוא עלה ל-2:4. משם והלאה המדורג ראשון לשעבר כבר לא הביט לאחור, בדרך לניצחון בתום שעתיים ו-22 דקות.

בגמר יפגוש דג'וקוביץ' את אנדי מארי לקלאסיקו הגדול של הטניס העולמי. המדורג ראשון בעולם גם כן שרד קרב לא פשוט, לפני שניצח את המדורג שלישי תומאש ברדיך 3:6, 4:6, בתום שעה ו-40 דקות.

הטניסאי האוסטרלי מילוש ראוניץ'. AP
הצגה. ראוניץ'/AP

טורניר בריסביין נמשך היום (שישי) והביא איתו הצגה של מילוש ראוניץ', שניצח את רפאל נדאל 6:4, 3:6, 4:6 כדי לעלות לחצי הגמר. הקנדי סיפק 23 אייסים ו-50 ווינרים, שאפשרו לו לחזור מפיגור מערכה ולהבטיח לעצמו מפגש עם המדורג שביעי, גריגור דימיטרוב, בשלב הבא.

השור ממאיורקה, שהתאושש מפציעה בפרק כף היד, נראה טוב במערכה הראשונה אך במצב של 3:3 בסט השני לקח ראוניץ' ארבעה משחקונים רצופים, ומאותו רגע והלאה המומנטום היה שלו. "זה היה משחק נהדר, אני מאוד מרוצה מעצמי", אמר המנצח בסיום. "אני מאוד מרוצה מאיך ששיחקתי מול שחקן ומתחרה גדול כמו רפא". המפסיד הודה: "מילוש היה אגרסיבי יותר, אבל אני משתדל לקחת את את הדברים החיוביים מהמשחק הזה".

ברבע הגמר הנוסף ניצח המדורג רביעי סטניסלס ואוורינקה 7:6 (2), 4:6, 4:6 את קייל אדמונד הבריטי, ויפגוש בחצי הגמר את קיי נישיקורי, שהביס את ג'ורדן תומפסון המקומי 1:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully