וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיזוק: הפועל אילת החתימה את וויל דניאלס

6.1.2017 / 13:05

הפורוורד האמריקאי (30, 2.03) ששיחק בשלוש קבוצות שונות ביורוליג, יחליף את טוני מיטשל ששוחרר, ויגיע ישר מהליגה הלבנונית. רשם אשתקד 7.7 נק' ו-2.3 ריב' בלימוז' ביורוליג

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל אילת למכבי ראשון לציון

הפועל אילת החתימה הבוקר (שישי) את הפורוורד האמריקאי וויל דניאלס ששיחק עד לאחרונה בקבוצת אל מוטחד טריפולי מהליגה הלבנונית. דניאלס, ששיחק בשנים האחרונות ביורוליג, אך חווה ירידה משמעותית ביכולתו, מחליף בקבוצה הדרומית את טוני מיטשל שעזב את אילת בשבוע שעבר. הוא אמור להגיע לארץ במהלך סוף השבוע ולעמוד לרשותו של עודד קטש למשחק הליגה נגד מכבי תל אביב.

וויל דניאלס שחקן לימוז'. GettyImages
הזר השביעי בסגל של אילת מתחילת העונה. וויל דניאלס/GettyImages

דניאלס (30, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת רוד איילנד משנת 2008. את תחילת הקריירה שלו עשה בליגה היוונית, ובשנת 2010 הצטרף לנאנטר הצרפתית, בה שיחק במשך שנתיים. אחרי עונה נוספת בלטביה, שב לנאנטר שזכתה באליפות ורשם 10.2 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. את העונה שלאחר מכן פתח בניז'ני נובגורוד בה שיחק שני משחקים, אכזב ושוחרר. את העונה שעברה העביר שוב בצרפת, הפעם בלימוז', ורשם 7.7 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק ביורוליג, בהמשך ירד עם הקבוצה ליורוקאפ ורשם 11.1 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

דניאלס הוא הזר השביעי שנרשם בסגל של אילת מתחילת העונה אחרי שהקבוצה הספיקה כבר לשחרר את לקווינטון רוס, סרדומיניק פוינטר וטוני מיטשל. אילת פתחה את העונה לא טוב, הייתה במאזן של חמישה הפסדים ושני ניצחונות, אך הצליחה בשלושה ניצחונות רצופים להעלות את עצמה למרכז הטבלה. בשבועיים האחרונים חלה ירידה ביכולת הקבוצה שהודחה בשמינית גמר הגביע והפסידה בבית למכבי חיפה ומכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully