וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פולהאם תציע לסלטיק שלושה מיליון ליש"ט על ניר ביטון

האלופה הסקוטית מקווה לממן את צירופו של אבואה ממכירתו של קשר נבחרת ישראל, שפתח בהרכב רק פעם אחת מאז אוקטובר, וזוכה למעקב מצד יוקאנוביץ'. גם אספניול מעוניינת לצרף את ביטון

one

רק בקיץ האחרון רכשה סלטיק את מוסא דמבלה מפולהאם, היום (שישי) מדווחים בתקשורת האנגלית כי הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' מעוניינת לצרף את ניר ביטון, שחווה עונה מאכזבת במדי האלופה הסקוטית. הקוטג'רס מוכנים לשלם שלושה מיליון ליש"ט עבור קשר נבחרת ישראל, שזוכה למעקב מעוד קבוצות בצ'מפיונשיפ. מלבד עסקת דמבלה, פולהאם רכשה מסלטיק גם את סטפן יוהאנסון, ששיתף פעולה עם ביטון בעונה הקודמת.

ניר ביטון שחקן סלטיק מנחם את מוסא דמבלה. רויטרס
נשאר בממלכה? ניר ביטון/רויטרס

על פי הדיווח יוקאנוביץ', שמדורג במקום העשירי בליגת המשנה ומקווה לעשות צעד משמעותי בחלום ההעברות לעבר חזרה לפרמיירליג, מאמין כי צירופו של קוואסי אבואה לסגל של ברנדן רוג'רס ישכנע את ביטון להצטרף, במיוחד אחרי שהוא פתח רק בשישה משחקים העונה כאשר האחרון היה בסוף אוקטובר. הקשר כבש שער בודד ב-14 הופעות והוא עלה כמחליף שמונה פעמים בליגה. מלבד האפשרות להגיע לקבוצה של אקס מכבי תל אביב, גם אספניול עוקבת אחרי הקשר.

בסקוטלנד דיווחו אמש כי אבואה קרוב מתמיד לקבוצה של רוג'רס, דבר שצפוי לדחוק את קשר נבחרת ישראל מחוץ לסגל כאשר התקווה של סלטיק היא להשלים את רכישתו של אבואה מקראסונדר עוד לפני היציאה למחנה האימונים בדובאי ולממן את העסקה (2.8 מיליון ליש"ט) ממכירתו של ניר ביטון.

במקרה של הקבוצה מברצלונה, שמדורגת במקום התשיעי בליגה הספרדית, זו אינה הפעם הראשונה שביטון נקשר עם מעבר אליה. התוכים מנסים לשדרג את הסגל במהלך חלון ההעברות של ינואר והם מנהלים מגעים גם עם מיכאילו ריסטיץ', שנחשב לאחת המטרות של מכבי תל אביב וג'ורדי קרויף במהלך חלון ההעברות הקרוב. שחקן נוסף שעשוי לעזוב את סלטיק במהלך ינואר הוא אקס מ.ס. אשדוד אפא אמברוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן פולהאם. GettyImages
עוקב. יוקאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully