וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמיר נסארי יורחק לארבע שנים בשל שימוש בחומרים אסורים

אחרי שבת זוגו האשימה אותו בבגידה במהלך הביקור במרפאה בלוס אנג'לס, בסוכנות למניעת סימום בספורט כבר פתחו בחקירה נגד קשר סביליה. החשד: נאסרי קיבל עירוי הכולל חומרים אסורים

one

בתחילת העונה היה נדמה כי אחרי שנים של אכזבה סמיר נאסרי חוזר ליכולתו הטובה. הקשר הושאל ממנצ'סטר סיטי לסביליה, פרח תחת חורחה סמפאולי כאשר לקראת חודש ינואר דווח כי האנדלוסים מעוניינים להפוך את המעבר לקבוע ומוכנים לשלם עבור הצרפתי 15 מיליון יורו. לצערו של נאסרי, הביקור שלו אצל המרפאה בלוס אנג'לס "דריפ דוקטורוס" בחודש שעבר עשויה לעלות לו בהשעייה לארבע שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבך. נאסרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווח בתקשורת הצרפתית עולה כי הסוכנות למניעת סימום בספורט (WADA) דורשת לפתוח בחקירה אודות הביקור של נאסרי בלוס אנג'לס. אותו ביקור היה על דעתו של הצרפתי וללא התייעצות עם הצוות הרפואי של סביליה כאשר קיימת אפשרות לפיה הוא הזריק לעצמו חומרים אסורים כאשר לפי החוק של WADA אסור לספורטאי להזריק לעצמו כמות נוזלים גבוהה מ-50 מיליליטר. בספרד אישרו כי חקירה בעניינו של נאסרי נפתחה, אך עדיין אין ממצאים או דרישה להרחיקו לפרק זמן ארוך, אולם קיימת אפשרות כי במהלך אותו עירוי קיבל הצרפתי חומרים אסורים כחלק מהטיפול.

הסיפור החל עם פרסום הציוצים של בת זוגו של הקשר, דרך חשבון הטוויטר שלו, לפיו הוא בוגד בה עם אחות במרפאה, ש'סיפקה שירותים נוספים'. נאסרי מיהר למחוק את הציוצים, אך הביקור המפתיע במרפאה העלו חשדות גם בספרד. "מדוע שחקן של מועדון כמו סביליה צריך להגיע עד ללוס אנג'לס כדי לעבור טיפול?". הצרות אודות עתידו של נאסרי מדאיגים גם את ראשי מנצ'סטר סיטי, שקיוו לרקום עסקה עם סביליה שתכלול מעבר של נאסרי לאנדלוסים תמורת סטיבן אנזונזי, שנחשב לאחת ממטרות הרכש של פפ גווארדיולה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully