וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה ודאנק אימתני לטי ג'יי ליף: "הוא יהפוך לבחירת לוטרי"

הפרשמן בעל האזרחות הישראלית של UCLA סיפק דאבל-דאבל שביעי עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, כולל דאנק אדיר בניצחון על קליפורניה. כעת העלייה במעמדו ניכרת גם באתרי הדראפט המובילים

טי ג'יי ליף, מכללת UCLA. GettyImages
נכנס למהדורה של ESPN. ליף/GettyImages

עונת הפרשמן הפנטסטית של טי ג'יי ליף ב-UCLA נמשכת. הלילה (בין חמישי לשישי) כוכב נבחרת הנוער של ישראל לשעבר סיפק דאבל-דאבל שביעי העונה עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון 71:81 על קליפורניה, וסיפק את אחד מרגעי השיא שלו, עם דאנק אדיר ברבע השני מעל ידיו המושטות של סנטר היריבה. ליף עמד בפני אתגר לא פשוט כשמולו ניצב הביג-מן של קליפורניה, איוון ראב, שצפוי להיבחר בסיבוב הראשון של הדראפט הקרוב, אבל עמד יפה במשימה.

הדאנק שלו נכנס לעשרת המהלכים הגדולים של הלילה ב-ESPN ותואר כ"מפלצתי" ולעת עתה נראה שמניית הדראפט שלו ממשיכה במגמת עלייה. פרשן ESPN ג'יימי שואו ציין ש"לאט אבל בטוח טי ג'יי ליף מפלס את דרכו למועמדות לבחירת לוטרי, אחרי עוד דאבל דאבל הלילה".

גם באתרי הדראפט השונים ניכרת העלייה במעמד של ליף. ב'דראפט-אקספרס' פרסמו מוק דראפט עדכני אתמול, ולפיו ליף אמור להיבחר בדראפט הקרוב בבחירה ה-28 בסיבוב הראשון על ידי קליבלנד. במוק של אתר NBA Draft ליף מופיע בתור הבחירה ה-15 של סקרמנטו.

בסך הכל, מפתיחת העונה ליף רושם ממוצעים של 17.5 נקודות, 8.9 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים ו-1.3 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully