וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחכה לריקן, כעס בכפר סבא על אי רישומו של בנש

טביב מתכנן רכש, במועדון התבדחו: "הוא מכנס ישיבה דחופה להחליט איזה שחקן יושאל להפועל תל אביב". בן שמעון התעמת עם אוהד: "אי אפשר להעביר אימון כשמאחוריך קללות נוראיות". היריבה בגביע (ש', 20:30, 5 לייב) זועמת שעל כך שבית"ר לא חתמה על טופס ההעברה

סיבוב ח'מחצית07/01/2017
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל כפר-סבא

        בית"ר ירושלים:

        הקבוצה מהבירה ערכה את האימון המסכם לקראת משחק הגביע מחר (שבת, 20:30, ספורט 5 לייב) נגד הפועל כפר סבא. בבית"ר לא מתרגשים מההרכב החסר של היריבה ומשוכנעים כי יהיה משחק קשה מאוד. המאמן רן בן שמעון לא צפוי לעשות יותר מדי שינויים בהרכב, כאשר דוד קלטינס אמור לפתוח כמגן ימני ואילו אריק סאבו בקישור. ישנו סיכוי קטן שקלטינס יפתח בקישור ועוז ראלי כמגן ימני. מרסל הייסטר ייעדר עקב צהובים, אורי מגבו ימשיך לקבל קרדיט כמגן שמאלי.

        הבעלים אלי טביב הגיע אתמול לבית וגן, כאשר במועדון אמרו בהומור כי "הוא מכנס ישיבה דחופה להחליט איזה שחקן יושאל להפועל תל אביב". בשלב הזה כל חמשת הזרים נשארים והקבוצה מחפשת זר שישי - שחקן כנף או חלוץ. בגזרת הישראלים, בבית"ר מעריכים שחן עזרא ישוחרר מהפועל תל אביב ולאחר מכן צפוי להיפתח עמו משא ומתן. אם מכבי תל אביב תצרף מגן שמאלי זר ותסכים לשחרר את אבי ריקן, בית"ר תציע לו חוזה לעונה וחצי, אך כרגע בבית"ר חשים כי עם כל הדיבורים ולאחר פיטורי ארבלדזה, הסיכויים שמכבי תל אביב תשחרר שחקנים הם נמוכים.

        הנוהל של אימוני שישי בבית וגן חזר לסורו כאשר גם היום בן שמעון התעמת עם אחד האוהדים. האוהד גידף את בן שמעון שענה לו: "אתה מקלל רק כי אני לא נותן לאחיין שלך לשחק". אחיינו של אותו אוהד משתייך לסגל קבוצת הנוער של המועדון. לאחר מכן עלה בן שמעון להתראיין לרדיו ירושלים והתייחס לאירועים: "אני לא בתקופה קשה. בעקבות תוצאות לא טובות הייתה אווירה לא טובה ורעשים שאני מקבל אותה. יש צללים של התקופה הזאת, הקהל עדיין לא נותן אמון ואפשר להבין את זה. אפשר להביע מחאה במגרש, מתחם האימונים צריך להיות שטח סגור, אי אפשר לעמוד ולעביר אימון שעומדים מאחוריך עם קללות נוראיות, זה משהו שאני לא מקבל".

        בן שמעון נשאל אם הוא מצטער על התבטאות ה"תית פטר" בסיום המשחק ואמר: "אני זורק בדיחה ועושים 15 טורים שאני שחצן. כל דבר יכולים לפרש איך שרוצים. אני מקבל את זה שזה נשמע לא טוב, אבל לא הייתה שום כוונה לפגוע במישהו".

        אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
        יקבל הצעה לעונה וחצי, אם מכבי תל אביב תסכים לשחררו. אבי ריקן במדי בית"ר ירושלים ב-2013/קובי אליהו

        הפועל כפר סבא:

        כעס בהפועל כפר סבא על אנשי בית"ר ירושלים שלא חתמו אתמול על טופס ההעברה של טל בנש וכתוצאה מכך לא יוכל המגן לשחק מחר בגביע המדינה מול אותה בית"ר. בהפועל כפר סבא בטוחים שבבית"ר החליטו אתמול ברגע האחרון להיעלם ולא להעביר טופס העברה חתום של המגן כדי למנוע את שיתופו נגדם. "בבית"ר כנראה ראו שיש לנו מצוקת שחקנים בשל פציעות והרחקות, והבינו שכדאי להם לא לענות לטלפון כדי שלא נוכל לרשום אותו כשחקן שלנו למשחק נגדם", אמרו במועדון.

        כאמור, סובלת כפר סבא מחיסורים רבים: עומר פדידה, רז כהן ודושאן מאטוביץ' מורחקים, איציק כהן ודיוגו קאצ'ובה פצועים. אליהם צריך להוסיף את מקסים סקאביש וסלבישה סטויאנוביץ' שאמנם מתאמנים, אבל כבר נאמר להם לחפש קבוצה אחרת. אגב בשל החיסורים הרבים עשוי סטויאנוביץ', שמבוקש בהפועל נצרת עילית, לשבת מחר על הספסל. שרון מימר ישמר את המערך עם שלושת הבלמים, אבל יציב שחקנים אחרים במרכז ההגנה. בן כוואז וגיא חדידה יקבלו אשראי בקישור ורן יצחק יפתח במקום אלי אלבז שהחסיר לא מעט אימונים השבוע בשל מחלה. עומר פדידה שהורחק מול הפועל חיפה בשבת שעברה ובעקבות כך איבדה קבוצתו את היתרון והפסידה, ננזף בגין הכרטיס האדום שספג ויזמין את הקבוצה ככל הנראה לארוחה על חשבונו.

        (עדכון ראשון: 9:37)

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

        בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
        שחקן הפועל כפר סבא טל בנש. האתר הרשמי של הפועל כפר סבא, אתר רשמי
        יחכה עוד קצת לבכורה המחודשת. טל בנש/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

        הרכבי הקבוצות

        שופט: גל לייבוביץ'
        אצטדיון: טדי
        קהל: 2500

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully