וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "ההזדמנות במכבי חיפה הגיעה בדיוק הזמן הנכון"

מאמן הירוקים התראיין לפודקאסט של רשת BBC ודיבר על האוהדים ("לא ידעתי שיש לקבוצה כל כך הרבה קהל, זו הייתה הפתעה נהדרת"), ועל החזון ("רוצה להחזיר את המועדון לאן שהוא ראוי")

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"עובדים קשה כל יום". רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין עבר כבר לא מעט בקריירה שלו כמאמן. אחרי שהתחיל את דרכו בנוער של ניימיכן ההולנדית, מאמן מכבי חיפה כיום עבר דרך קטאר, ברונדבי הדנית, אנז'י מחצ'לקה הרוסית (שרד 16 ימים) ופולהאם האנגלית (פוטר אחרי 75 ימים), כאשר גולת הכותרת של הקריירה שלו הייתה התקופה במנצ'סטר יונייטד, שם שימש כעוזרו של אלכס פרגוסון. בראיון לפודקאסט הכדורגל העולמי של 'בי בי סי', מולנסטיין הסביר מדוע הגיע לישראל, החמיא לקהל הירוק וסיפר גם על התקופות באנז'י ופולהאם.

"ההזדמנות הזו, והאתגר במכבי חיפה הגיעו בדיוק בזמן הנכון", פתח את דבריו, "אנשים עשויים לשאול למה לא לקחתי עבודות אחרות אחרי פולהאם, בכנות נהייתי סקפטי. לא רציתי לקחת קבוצה ולהיות מפוטר שוב תוך כמה חודשים. אל תשכחו שעבדתי ביונייטד למעלה מ-12 שנים, באווירה מאוד יציבה ועם המשכיות, הייתי מודע לצעד הבא שאני רוצה לקחת".

על מכבי חיפה: "זו הזדמנות פנטסטית ואני אעשה הכול כדי להצליח. לא ידעתי שיש לקבוצה כל כך הרבה קהל, זו הייתה הפתעה נהדרת. הייתי בהרבה אצטדיונים אבל הקהל המיוחד בחיפה הופך את האצטדיון שלנו לאחד הטובים שראיתי. עזבתי את הולנד והייתי בכל העולם, אני מאוד אוהב לטייל ולפגוש אנשים ותרבויות חדשים. צריך לקבל את זה שכל תרבות היא שונה, וזה ידע אדיר שצברתי לאורך השנים. אנחנו עובדים קשה כל יום כדי להחזיר על האמון של האוהדים שלנו. זמן הוא מילת הקסם, ומה שאני רוצה זה לקבל זמן ולהחזיר את המועדון לאן שהוא ראוי. מכבי חיפה צריכה להילחם על תארים כל עונה ולהיות בליגת האלופות".

אלכס פרגוסון עם רנה מולנסטיין. Alex Livesey, GettyImages
עם אלכס פרגוסון. רנה מולנסטיין/GettyImages, Alex Livesey

על פולהאם: "כשהגעתי הייתי צריך להחזיר לקבוצה את האנרגיה. אם היו שואלים אותי אם הייתי עושה שם את הדברים אחרת הייתי אומר שכן. סבלנו מחוסר מזל והמועדון החליט לעשות שינוי, זה היה מאכזב ומתסכל, כי כולם ידעו שאנחנו בתהליך, כולם ידעו שאם נמשיך ככה נתחיל להצליח".

על אנז'י: "הייתה לנו קבוצה טובה, אבל אז אחד מאנשי הצוות סיפר לי שהבעלים הפסיד הרבה כסף והחליט לא להשקיע יותר. אחרי המשחק השני שלי הייתה פגרת נבחרות, חזרתי למשפחה במנצ'סטר וכשחזרתי גיליתי שהבעלים מכר את כל שחקני הנבחרת הרוסים ושם את שאר הכוכבים ברשימת ההעברות, לא היה לי מה לעשות. זה חבל, כי בתקשורת נכתב שמולנסטיין עזב אחרי 16 ימים. זה כואב, כי זה מקטלג אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully