וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "לא מבין למה אנחנו לא משחקים באותה צורה כל המשחק"

5.1.2017 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב ניצח בבכורה הביתית שלו אך הודה: "יש עוד הרבה עבודה". ווימס: "הלב שלי דפק חזק בסיום". בלאט: "משחק אדיר, לא זריקת העונשין האחרונה היא שהכריעה אותו"

צילום: טל אנגלנדר

אחרי שישה הפסדי יורוליג רצופים, מכבי תל אביב נשמה הערב (חמישי) לרווחה אחרי ניצחון 92:93 על דרושאפקה של דיוויד בלאט. זה ממש לא הלך חלק. הצהובים שמטו יתרון עצום במהלך המחצית השנייה ואפילו יתרון של תשע נקודות כחצי דקה לסיום כמעט ולא הספיק. בסופו של דבר משחקו הראשון של איינארס בגאצקיס מול הקהל הביתי הסתיים בניצחון הרבה בזכות החטאת עונשין של בראד וונאמייקר ממש על הבאזר.

בניגוד לשבועות האחרונים, הפעם האווירה היתה שמחה מאוד בחדר ההלבשה, והצהובים סוף סוף חייכו. בעלי הקבוצה שוחחו עם מאמנם לשעבר, בלאט, בסיום.

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את דרושאפקה 92:93

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם קווינסי מילר. ברני ארדוב
הצהובים נשמו לרווחה. מילר וראד/ברני ארדוב

איינארס בגאצקיס אמר בסיום: "הצלחנו להשיג היום שני ניצחונות נגד דרושאפקה. באופן כללי, אני לא מבין למה אנחנו לא יכולים לשחק באותה צורה במשך 40 דקות. אבל הדבר הכי חשוב מהמשחק הזה היה הניצחון. בשביל השחקנים ובשביל האוהדים המטורפים האלה שהם אחת הסיבות בגללה ניצחנו. יש לנו הרבה עבודה עדיין. אנחנו צריכים לשחק את אותו הכדורסל במשך 40 דקות. השחקנים צריכים לשחק ולא לחשוב".

"במשך 20 דקות וכל ישראל התרשמה מכדורסל איכותי של מכבי ת"א", הוסיף, "ברבע השלישי הכל השתנה. התחלנו לחגוג מוקדם מדי, התעייפנו, איבדנו ריכוז. רק הגופות של השחקנים היו על הפרקט ולא הנשמה. דייויד יודע איך לנהל משחק בסיטואציה של פיגור. תוך חמש דקות דרושאפקה חזרה למשחק. אמרתי לשחקנים שאם הם לא יודעים מה לעשות את הכדור פשוט שיזרקו, זה עדיף מאיבוד. אנחנו מבחינתי עכשיו בהכנה לעונה. אנחנו עובדים על דברים חדשים בהגנה ובהתקפה וקווינסי הופך להיות חלק מאיתנו. סוני הוא מסוג השחקנים שחייבים לתת להם חופש על המגרש. אני מאוד שמח עבורו. הוא עשה עבודה נהדרת מתחילת המשחק".

סוני ווימס, שסיים עם 24 נקודות ונבחר לשחקן המצטיין: "זה טוב לעשות את זה מול הקהל שלנו, מגיע להם, מגיע לנו, מגיע לכולם במועדון. הלב שלי דפק חזק בסיום. הם קבוצה חזקה, אגרסיבית שלא מוותרת. אני שמח שהצלחנו לנצח בסופו של דבר".

"זה היה חשוב מאוד, כולם יודעים כמה זה היה חשוב", סיכם די ג'יי סילי, "זה היה חשוב לנצח אחרי שישה הפסדים ברציפות. שיחקנו אגרסיבי, כולם שיחקו אגרסיבי וזו הצורה בה אנחנו צריכים לשחק במשך 40 דקות. שחקנים לא יושבים ונחים, אם נילחם באימון נילחם גם במשחקים. אנחנו צריכים לבצע פחות טעויות בסיום. אנחנו צריכים לשפר את הדברים הקטנים האלה. המשחק נגד ריאל הוא כמו כל משחק, אנחנו יוצאים לכל משחק במחשבה שאנחנו יכולים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. בלאט/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד דיוויד בלאט אמר: "היה מגיע להם לנצח בסוף, במעט. זו לא רק הקליעה האחרונה, לא היא הכריעה את המשחק. הובלנו 7 הפרש ברבע האחרון, שם היתה נקודת המפנה. היה פה משחק אדיר לכל הדעות. לא כדורסל מושלם, אבל כדורסל אקטיבי, מעניין, תחרותי ומאוד מרגש. לצופים היה יום נהדר. להבדיל מהרבה קבוצות, אנחנו באים מלמטה וכל דבר בשבילנו זה צעד לקראת עוד צעד לקראת משהו שאולי יעזור לקבוצה הזאת להיות כמו מכבי תל אביב וברצלונה וריאל מדריד וצסק"א. בינתיים אנחנו צריכים לעלות, לא להסתכל למטה".

"לא הופתעתי מהחמישייה איתה מכבי פתחה", המשיך, "אלא יותר משלוש החטאות מתחת לסל שלנו בפתיחה שבגללן היינו בפיגור. מכבי ניצלו את זה. בסוף הגענו למצבים ויכולנו לעצור אותם. זה השתלם להם, אין ספק. זו הרגשה שונה לגמרי מכל משחק אחר. לא היו הרבה מאמנים בסיטואציה כזאת, ולדעתי אני היחיד שאימן במכבי ואז מאמן נגדה ביורוליג. זה נהדר לאמן כאן כי יש קהל אמוציונלי שמבין את המשחק. זה מרים את כולם. איינארס עשה עבודה יוצאת מן הכלל. הוא בא עם תוכנית ובטח בחצי הראשון זה הלך נהדר. צריך לתת לו קרדיט על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully