וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את דרושאפקה 92:93

הצהובים ניפצו רצף של שישה הפסדים ביורוליג וגברו על דיוויד בלאט ביד אליהו. הקבוצה של בגאצקיס כבר איבדה יתרון של 17 נקודות, אבל התעוררה בזמן וסגרה סיפור אחרי דרמה בדקות הסיום

צילום: טל אנגלנדר

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 92:93 על דרושאפקה ופתחה היטב את הסיבוב השני ביורוליג. הצהובים התייצבו לבכורה של איינארס בגאצקיס ביד אליהו אחרי שישה הפסדים רצופים, אבל שיחקו טוב בשלושה מארבעת הרבעים וזה הספיק להם לנצח סוף סוף, לא לפני דרמה אדירה 0.5 שניות לסיום.

המחצית הראשונה הייתה בדיוק מה שחלמו עליו במכבי תל אביב בקיץ. סוני ווימס קלע מכל מקום, ויקטור ראד הצטיין, די ג'יי סילי וגל מקל סייעו והצהובים לא איבדו אפילו כדור אחד ב-20 הדקות הראשונות (!). הטורקים לא תפקדו בהגנה והשליכו שלשות בלי הכרה בצד השני ומכבי ניצלה את זה היטב.

הרבע השלישי לעומת זאת, היה בדיוק מה שבמכבי חוששים ממנו. השחקנים קרסו בהגנה ולא הצליחו לייצר נקודות בהתקפה, ההרכבים של בגאצקיס לא תפקדו ודרושאפקה חזרה בגדול. הצהובים נכנסו לרבע האחרון בפיגור 4, אבל בניגוד למשחק בין הקבוצות באיסטנבול, הפעם הם ידעו לחזור לעמדת הובלה וברבע האחרון דאגו להשאיר את הניצחון ביד אליהו.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול דרושאפקה. ברני ארדוב
רבע ראשון גדול. ראד/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה עם אנדרו גאודלוק, ויקטור ראד, דווין סמית', סוני ווימס וקווינסי מילר ועלתה ל-0:8 מהיר. דרושאפקה הצליחה לעלות על הלוח, אבל ראד קלע 8נקודות רצופות וקבע במו ידיו 7:18. הטורקים הצליחו לצמק ל-19:14, אבל מהלך של 3 נקודות של ראד ו-5 נקודות רצופות של ווימס הוליכו ל-14:29 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול בראד וונקמייקר שחקן דרושאפקה. ברני ארדוב
12 נקודות ברבע הראשון. ווימס/ברני ארדוב

רבע 2

סילבן לנדסברג ודי ג'יי סילי דאגו להעלות את היתרון של מכבי ל-16:33 וגם כשהטורקים קלעו שלשה, סוני ווימס ענה באחת משלו (22:38) כדי לשמור על יתרון משמעותי. גל מקל שנכנס באמצע הרבע השני קלע ליי אפ ובהמשך הוסיף שלשה, אייברסון וצירבס חפרו ברחבות, ראד צלף מקו הבסיס ומכבי עלתה ל-35:50. הטורקים החטיאו בלי סוף מהקו ונקודות של גאדולוק על הבאזר קבעו את תוצאת המחצית: 36:53 למכבי תל אביב.

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אנטה זיזיץ' שחקן דרושאפקה. ברני ארדוב
גאודלוק נאבק בזיזיץ'/ברני ארדוב

רבע 3

המחצית השנייה נפתחה בלי הגנות וכמה צליפות של הטורקים סייעו להם להוריד ל-57:47. מכבי הצליחה לייצר נקודות, אבל מטח שלשות של וויל קלייברן ואדריאן מורמן צימק עד ל-61:56. זה ממש לא היה הסוף. דרושאפקה התחילה לשמור, המשיכה לקלוע ו-2:24 לסיום הרבע פתאום זה 63:63. נקודות של קלייברן שתי שניות לסיום השלימו מהפך, מורמן הוסיף ואחרי רבע מדהים של 14:35, זה 67:71 לדרושאפקה.

סקוטי ווילבקין שחקן דרושאפקה (ימין) עם דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
חזרו בגדול ברבע השלישי. ווילבקין עם בלאט/ברני ארדוב

רבע 4

לוק הרנגודי צלף מחוץ לקשת כדי לקבוע 67:74 לדרושאפקה (וריצת 12:38) בתחילת הרבע האחרון. בשלב הזה מכבי התעוררה, הגבירה אגרסיביות וחזרה ל-74:73. שלשות של סילבן לנדסברג ודי ג'יי סילי הובילו ל-78:83 למכבי, דרושאפקה קיבלה החלטות רעות וקווינסי מילר הפציץ והעלה ל-81:90. זה היה נראה גמור, אבל מכבי הורידה רגל מהגז והטורקים חזרו ל-93:90. אנדרו גאודלוק עשה צעדים וכשעל השעון 0.5 שניות, דווין סמית' ביצע עבירה על ברד וונאמייקר. האמריקאי היה יכול לכפות הארכה, אבל החטיא אחת מהקו ובסיום 92:93 למכבי תל אביב

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול פורקאן אלדמיר שחקן דרוששאפקה. ברני ארדוב
סיים בלי נקודות. סמית'/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סוני ווימס 24 (7 מ-10 ל-2), 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ויקטור ראד ומאיק ציברס 13 כ"א, די ג'יי סילי 12, אנדרו גאודלוק 10 ו-6 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 7, קולטון אייברסון 6, גל מקל 5, קווינסי מילר 3. דווין סמית' וגיא פניני שיחקו ולא קלעו.

קלעו לדרושאפקה: וויל קלייברן 17 ו-8 ריבאונדים, ברד וונאמייקר 16 ו-8 אסיסטים, אנטה זיזיץ' 14 ו-9 ריבאונדים, ג'יימס אנדרסון 13, אדריאן מורמן 11, סקוטי ווילבקין 10, לוק הרנגודי 7, סמיח ארדן 4.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
ניצחון בכורה ביד אליהו. בגאצקיס/ברני ארדוב
אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול וויל קלייברן שחקן דרושאפקה. ברני ארדוב
גאודלוק מול קלייברן/ברני ארדוב
לואיג'י למוניקה שופט כדורסל איטלקי בכיר. ברני ארדוב
לואיג'י למוניקה, השופט האגדי/ברני ארדוב
ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם קווינסי מילר. ברני ארדוב
מילר וראד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully