וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מוביל את ההצבעות לאולסטאר, פאצ'וליה מפתיע בגדול

ב-NBA חשפו את נתוני ההצבעה למשחק שייערך ב-19 לפברואר. כוכב קליבלנד לפני אירווינג, דוראנט וקרי. סנטר הוורייירס מקדים את לנארד, דייויס וקאזינס. אנטטוקומפו רשם קפיצה אדירה

לברון ג'יימס קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שולטים במזרח. לברון ג'יימס וקיירי אירווינג/GettyImages

ההצבעה לחמישיות המערב והמזרח באולסטאר נפתחה בחג המולד והיום (חמישי) נחשפו לראשונה השחקנים שנבחרו עד כה. לברון ג'יימס מוביל כרגע עם למעלה מ-595 אלף הצבעות וניצב בפסגת רשימת השחקני הפנים במזרח, אחריו חברו לקבוצה קיירי אירווינג (543 אלף) שמוביל את רשימת הגארדים במזרח. הבאים ברשימה הם כוכבי גולדן סטייט קווין דוראנט, (541 אלף) שמוליך את רשימת שחקני הפנים במערב, וסטף קרי (523 אלף) שמדורג ראשון ברשימת הגארדים במערב.

יאניס אנטטוקומפו הוא שחקן הפנים עם מספר הקולות השני בגובהו במזרח. הגריק פריק, שרושם העונה ממוצעים של 23.9 נקודות, 9.1 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים למשחק, צבר מעט יותר מ-500,000 הצבעות עד כה. לשם השוואה, בשלב המקביל של הבחירות לאולסטאר בעונה שעברה היו לרשותו פחות מ-26 אלף הצבעות בלבד (פי 19 פחות).

ההפתעה הגדולה ביותר ברשימה מגיעה מכיוון של זאזה פאצ'וליה. הסנטר של הווריירס, שקולע בסך הכל 5.2 נקודות בממוצע למשחק העונה, מדרוג במקום השני מבין שחקני הפנים במערב עם קרוב ל-440 אלף הצבעות, והוא מקדים בין השאר את קוואי לנארד, אנתוני דייויס, דריימונד גרין ודמרכוס קאזינס. גם בעונה שעברה פאצ'וליה נהנה מדחיפה גדולה מהקהל הגאורגי, והיה רחוק 14 אלף הצבעות בלבד מחמישיית המערב באולסטאר.

ההצבעה תיסגר ה-16 לינואר. החמישיות למשחק, שייערך ב-19 לפברואר בניו אורלינס, תקבענה על פי הצבעות האוהדים וכן על פי בחירותיהם של מספר אנשי תקשורת. שאר הסגלים ייקבעו על ידי מאמני הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully