וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מודה שלקליבלנד חסר רכז מחליף, רייג'ון רונדו על הכוונת

כוכב האלופה מעוניין בחיזוק לסגל, הקאבס סימנו את הרכז הבעייתי של הבולס כמו גם את מריו צ'למרס, ששיתף עם קינג ג'יימס פעולה במיאמי. ג'סטיס ווינסלו יעבור ניתוח וסיים את העונה

שחקן שיקגו בולס רייג'ון רונדו. AP
מה יוליד יום? רונדו/AP

עתידו של רייג'ון רונדו בשיקגו עדיין לוט בערפל. הרכז הוותיק שירד לספסל ולא קיבל אפילו דקה בשלושת המשחקים האחרונים נפגש אמש (רביעי) עם ראשי המועדון גאר פורמן וג'ון פקסון אך הודה כי לא קיבל "מסר ברור" באשר לתפקידו הנוכחי בקבוצה.

בארצות הברית יש כבר מי שמביט קדימה, והשמועה החדשה ביותר מדברת על כך שקליבלנד לוטשת עיניים לכיוונו של הגארד בן ה-30, שסיפק סדרות פלייאוף מופלאות מול הקאבלירס בקדנציה הקודמת של לברון ג'יימס.הקאבס מעוניינים לחזק את עמדת הרכז המחליף, כשעל הכוונת נמצא גם מריו צ'למרס, ששיתף עם קינג ג'יימס פעולה במיאמי. צ'למרס מחלים בימים אלה מקרע בגיד האכילס.

"אין לנו רכז מחליף כרגע", אמר לברון, ודיבר על הרכז המחליף הנוכחי, הרוקי קיי פלדר שנבחר בסיבוב השני: "הוא לומד תוך כדי תנועה, הוא רוקי ויהיו לו טעויות, ככה זה. אנחנו מועדון שמנסה לזכות באליפות, והוא חייב ללמוד מהר".

* ואם כבר רכזים, ג'ארט ג'ק קרוב לשוב למגרשים לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, ויחפש לעצמו קבוצה חדשה לאחר ששוחרר מאטלנטה בקיץ.

* העונה הקשה של ג'סטיס ווינסלו נמשכת: שחקנה הצעיר של מיאמי ייאלץ לעבור ניתוח כדי לטפל בקרע בכתפו הימנית, וככל הנראה יחמיץ את שארית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully