וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הנחילה לצסק"א מוסקבה הפסד שלישי ברציפות

משחק העונה הבטיח וגם קיים, הבלאנקוס פתחו מחדש את הקרב על המקום הראשון והעמיקו את המשבר של אלופת אירופה עם 85:95. יול בלט עם 24. אולימפיאקוס ניצחה את פנאתינייקוס 69:77 בדרבי

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. Emilio Cobos, GettyImages
הצגה. יול/GettyImages, Emilio Cobos

המחזור ה-16 ביורוליג, שפותח את הסיבוב השני במפעל, ננעל הערב (שישי) עם משחק לוהט, בו העמיקה ריאל מדריד את המשבר של צסק"א מוסקבה עם 85:95 גדול. עוד קודם לכן ניצחה אולימפיאקוס את פנאתינייקוס 69:77 בדרבי היווני. פנרבחצ'ה ניצחה 79:86 את מילאנו, בעוד הכוכב האדום בלגרד הביסה את ז'לגיריס 61:77.

seperator

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 85:95

הקרב הגדול בין שתי האלופות האחרונות של המפעל הבטיח - וגם קיים. בסיומו נקמה ריאל בצסק"א על ההפסד הדרמטי במפגש הראשון בין הקבוצות, פתחה מחדש את הקרב על המקום הראשון ביורוליג ועל הדרך הנחילה לאלופת אירופה המכהנת הפסד שלישי ברציפות. זה כבר משבר.

הרבע הראשון היה התקפי וצמוד, והסתיים ב-23:24 לאורחת. בשני העביר יונאס מאצ'יוליס הילוך, צלף שלשה שקבעה 40:47, ובמחצית הוליכה קבוצתו 46:50. מילוש תאודוסיץ' השווה ל-57:57 באמצע הרבע השלישי, מאצ'יוליס הלוהט צלף שלשה נוספת, לוקה דונצ'יץ' הצטרף לחגיגה וקבע 76:84, 7:30 דקות לסיום, ניקיטה קורבנוב הוריד ל-84:82, אך אנתוני ראנדולף צלף שלשה גדולה ועל המסמר האחרון היה אמון סרחיו יול.

יול, ששב לסגל אחרי שלא נכלל בו בשבוע שעבר, הצטיין כהרגלו עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים אך האקס פקטור בניצחון היה מאצ'יוליס, עם 20 (4 מ-6 ל-3). ראנדולף וגוסטבו איון הוסיפו 14 כל אחד. מנגד, נאנדו דה קולו סיים עם 18, מילוש תאודוסיץ' הוסיף 13 אך תרם גם 5 איבודים, ומלבדם אף שחקן צסק"א לא קלע בספרות כפולות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן צסק"א מוסקבה ויקטור חריאפה לפני שחקן ריאל מדריד פליפה רייס. Emilio Cobos, GettyImages
קרב הפסגה עמד בציפיות. חריפאה מול רייס/GettyImages, Emilio Cobos

פנרבחצ'ה - מילאנו 79:86

הטורקים הגיעו במומנטום שלילי אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, אך הערב הם קיבלו יריבה בהזמנה, והנחילה לה הפסד תשיעי ברציפות. המשחק דווקא הלך צמוד כמעט לכל ארכו, כשאקפה אודו, ג'יימס נאנלי וג'יג'י דאטומה בלטו בצד אחד, אך מנטאס קלנייטיס וריקי היקמן השאירו את מילאנו בתמונה בצד השני. 36 שניות צלף נאנלי שלשה גדולה וקבע 79:83 לצהובים-שחורים, מילאן מצ'באן החטיא שלשה גורלית, ומשם מילאנו כבר לא חזרה. נאנלי סיים כקלע המוביל עם 19 (4 מ-6 ל-3), אודו הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים ודאטונה תרם 17. את המפסידה הוליך קלנייטיס עם 20, היקמן הוסיף 15 ו-6 איבודים.

ז'לגיריס קובנה - הכוכב האדום בלגרד 77:61

הסרבים ממשיכים בדהירה, עם ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים. הליטאים יורדים לקרקע אחרי שני ניצחונות בשלושת משחקיהם האחרונים. המחצית הראשונה היתה כל כולה של הכוכב האדום, שהוליכה 23:47 בתום 20 הדקות הראשונות בזכות יכולת מצוינת של מרקו סימונוביץ' ומבול שלשות. משם והלאה היה זה גארבג' טיים ותו לא. סימונוביץ' סיים עם 16, ברנקו לאזיץ' הוסיף 15. מנגד, רק פאוליוס ינקונאס (10) קלע בספרות כפולות.

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
יריבה בהזמנה. וסלי/GettyImages

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 69:77

הדרבי המרתק הסתיים בניצחון של האדומים מפיראוס, שממשיכים במומנטום הנהדר שלהם ופותחים פער של שני ניצחונות מהיריבה המרה. המארחת היתה טובה יותר בפתיחה וברחה בזכות דקות טובות של קם בירץ' וניהול משחק חכם של ואסיליס ספאנוליס, אולם קיי סי ריבס ומייק ג'יימס צימקו ל-38:37 בלבד עם הירידה לחדרי ההלבשה. אריק גרין השלים ריצת 0:10 בדרך ל-48:55, פאו עוד הצליחה לחזור, אך שתי שלשות רצופות של יואניס פפאפטרו, עמוק בתוך הרבע האחרון, סגרו עניין, והמאזן בין הקבוצות העונה עומד על 0:3 לאולימפיאקוס. פפאפטרו סיים עם 13, ספאנוליס הוסיף 12 ו-7 אסיסטים ובירץ' תרם 11 ו-9 ריבאונדים. מנגד, 24 של ג'יימס ו-23 של ריברס לא הספיקו לפאו.

שחקן אולימפיאקוס קוסטס פפאניקולאו. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
ניצחון יוקרתי. פפאניקולאו/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully