וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ' עלו לחצי הגמר

הבריטי התקשה, אבל רשם 6:7 (4), 5:7 מול ניקולאס אלמגרו (44 בעולם) בדרך לניצחון ה-27 שלו ברציפות. דג'וקוביץ' ניצח 3:6, 3:6 את ראדק סטפאנק. בריסביין: רפאל נדאל ברבע הגמר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
ניצחון קל. נדאל/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' עלה היום (חמישי) לחצי הגמר בטורניר דוחא מסבב ה-250 ATP. המדורג שני בעולם ניצח 3:6, 3:6 את ראדק סטפאנק הצ'כי בן ה-38, שעשה את כל הדרך מהמוקדמות. נולה שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול סטפאנק ל-1:12 בדרך למפגש מול פרננדו ורדסקו הספרדי. ורדסקו, 42 בעולם, ניצח 2:6, 5:7 את איבו קרלוביץ' (20).

גם אנדי מארי עלה לחצי הגמר בקטאר. המדורג מספר אחת בעולם נזקק לשעתיים ועוד תשע דקות על מנת לנצח 6:7 (4), 5:7 את ניקולאס אלמגרו הספרדי הוותיק, המדורג 44 בעולם. הבריטי רשם את הניצחון ה-27 שלו ברציפות בסבב. מארי ישחק בחצי הגמר נגד תומאש ברדיך, שניצח 5:7, 3:6 את ג'ו ווילפריד צונגה.

רפאל נדאל עלה מוקדם יותר לרבע גמר טורניר בריסביין מסבב ה-ATP 250. המדורג תשיעי בעולם עשה את זה בצורה מרשימה מאוד עם 1:6, 1:6 קליל נגד מישה זברב הגרמני, המדורג 51. רפא, שמדורג חמישי בטורניר האיכותי, יפגוש בסיבוב הבא את מילוש ראוניץ' לקרב מרתק. הספרדי מוביל את הקנדי 1:6 במאזן הראש בראש ואמר לקראת המפגש מולו: "הוא אחד היריבים הכי קשים בסבב היום, בלי ספק. הוא מדורג שלישי בעולם, יש לו סרב אדיר והוא השתפר מאוד גם במשחק מהקו האחורי". ראוניץ' עצמו לא התקשה במיוחד לנצח 3:6, 2:6 את דייגו שוורצמן הארגנטינאי כשהוא מגיש 12 אייסים.

גריגור דימיטרוב, המדורג 17 בעולם ו-7 בטורניר, עלה לרבע הגמר עם 2:6, 4:6 מול ניקולא מאהו הצרפתי הוותיק, שמדורג 39 בעולם. גם לבולגרי צפוי משחק מסקרן במיוחד בשלב הבא, שם יפגוש את דומיניק תים האוסטרי (8 בעולם, 4 בטורניר). תים ניצח 6:7 (3), 3:6 את סם גרות' האוסטרלי בתוך שעה ועוד 29 דקות.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עשה את שלו מול סטפאנק קשישא. דג'וקוביץ'/רויטרס

מוקדם יותר אנג'ליק קרבר, הטניסאית הגרמנייה המדורגת ראשונה בעולם, הודחה מטורניר בריסביין אחרי הפסד 6:4, 3:6, 6:3 מול אלינה סביטולינה האוקראינית המדורגת 14 בעולם. סביטולינה תפגוש בחצי הגמר את קרולינה פלישקובה שניצחה את רוברטה וינצ'י 6:3, 2:6, 2:6.

אליזה קורנה ניצחה 3:6, 5:7 את דומיניקה ציבולקובה הסלובקית ותפגוש בחצי הגמר השני את גרבינייה מוגורוסה הספרדייה שניצחה את סבטלנה קוזנצובה בשתי מערכות 5:7, 4:6.

"זה היה מאוד קשה, כל המשחקים ששיחקתי נגד סבטלנה היו מאוד קשים. היא אלופת גרנד סלאם ושחקנים מדהימה, כך שאנחנו מכירות אחת את השנייה וזה תמיד קרב קשה בינינו". אמרה מוגורוזה אחרי הניצחון שלה.

* אלוף אוסטרליה לנוער, אוליבר אנדרסון בן ה-18, הואשם במכירת משחק במהלך צ'לנג'ר בחודש אוקטובר, כשמונה חודשים לאחר שאנדרסון זכה בתואר היוקרתי על יבשת אוסטרליה. פרטים נוספים על הפרשה טרם פורסמו.

עדכון ראשון: 14:19

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
מארי/רויטרס
אלינה סביטולינה טניסאית. רויטרס
ניצחון נהדר. סביטולינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully