וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפגוש את הפועל באר שבע? דיווח: סמואל אטו סיכם בבשיקטאש

בטורקיה מדווחים שהחלוץ שכיכב בעבר בברצלונה, אינטר וצ'לסי, הגיע להבנות עם אלופת טורקיה שתפגוש את הקבוצה של בכר בליגה האירופית. אינלר: "באר שבע חזקה, לא סתם היא ניצחה פעמיים את אינטר"

one

אחרי שהחתימה את ריאן באבל חלוצה של דפורטיבו לה קורוניה, בשיקטאש יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית קרובה לעוד חיזוק משמעותי מאוד בחלק הקדמי שלה. על פי דיווחים שמגיעים מטורקיה, סמואל אטו חלוצה של אנטליאספור, שכיכב כמובן בעיקר בברצלונה בעבר, סיכם על חוזה לשנה וחצי בבשיקטאש.

אטו, כך על פי הדיווחים, צפה באימון הקבוצה אתמול בבוקר כאשר קבוצתו הנוכחית נמצא באותו מלון ומתאמנת לצידה של האלופה. אטו מרוויח כעת שכר של כ-3.5 מיליון בקבוצתו הנוכחית והשכר שלו בבשיקטאש צפוי להיות דומה. החלוץ בן ה-35 אומנם כבר הרבה מעבר לשיאו, אך בעונה שעברה הוא כיכב בקבוצתו עם 20 שערי ליגה. אטו פרץ במדי מאיורקה בעונת 2003/4, ומלבד ברצלונה הוא שיחק גם באינטר, אנז'י הרוסית, צ'לסי, אברטון וסמפדוריה.

"אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול הפועל באר שבע כאילו מדובר בגמר גביע", אמר קשר הקבוצה גוקהאן אינלר. "הפועל באר שבע קבוצה מצוינת, היא ניצחה את אינטר פעמיים. הניצחונות לא היו מקרים, היא משחקת נהדר. אבל גם אנחנו קבוצה טובה מאוד".

בשיקטאש תגיע לארץ ב-16.2 כשתתארח באצטדיון טרנר אצל הפועל באר שבע ותארח את משחק הגומלין כשבוע לאחר מכן. אחרי שזכו באליפות בעונה שעברה, השחורים לבנים נראים טוב גם העונה וממוקמים במקום השני עם נקודה פחות מבסאקשייר המפתיעה. מלך השערים של הקבוצה הוא סנק טוסון שכבש העונה עשרה שערי ליגה.

סמואל אטו חלוץ אינטר. Luca Bruno, AP
בקרוב בישראל? סמואל אטו/AP, Luca Bruno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully