וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בגביע: הוד השרון ואיכסל חולמות על סנסציה, בכורה למנגה?

הקבוצות מליגה א' מקוות להפתיע: הוד השרון מחכה לקרית שמונה, אשדוד תגיע עם הרכש למגרש באיכסל (ו', 13:00, ספורט 5 לייב). מכבי נתניה מול ראשון לציון, לחמן ועפולה מגיעים לטדי

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: משדר מיוחד מאולפן וואלה! NEWS בנוגע למצבה של הפועל תל אביב

המנה השנייה של משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה תוגש מחר בצהריים (שישי, החל מ-13:00, שידור משולב בספורט 5 לייב) עם שני משחקי חוץ של קבוצות ליגת העל אצל נציגות ליגה א'. עירוני קרית שמונה תבקר בהוד השרון ואילו מ.ס. אשדוד תתארח באיכסל. במקביל, הפועל רמת גן מהלאומית תצא לקרית אתא. שעה לאחר מכן יחלו גם שלושה משחקים על טהרת הליגה הלאומית.

seperator

הפועל הוד השרון - עירוני קרית שמונה (13:00)

מחזיקת הגביע מ-2014 תגיע למגרש בנווה הדר, שם מחכה לה המדורגת שביעית בליגה א' דרום, עם מלך שעריה עידן סרור (10 כיבושים בכל המסגרות). תומר קשטן עדיין לא הפסיד כמאמן עירוני קרית שמונה בליגה ומקווה לא למעוד כבר בשלב הראשון בגביע. הרכש הטרי ג'ייקוב נג'וקו לא יכול לשחק מכיוון שהורחק ביום שישי במשחקו האחרון במדי בית"ר תל אביב רמלה.

עדן שמיר עירוני קרית שמונה מול מאור מליקסון הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
קרית שמונה תמשיך את המומנטום? עדן שמיר/יוסי ציפקיס

הפועל איכסל - מ.ס. אשדוד (13:00)

המדורגת שנייה בליגה א' צפון חולמת על העפלה היסטורית לשמינית גמר גביע המדינה ותנסה לחולל הפתעה מול מ.ס. אשדוד. הקבוצה של יצחק בוזורגי מסתמכת על מלך השערים של המחוז, הסקורר אבי מלכה שכבש 12 בליגה ועוד שניים בגביע. אצל אשדוד, אחרי שעות ארוכות של המתנה שנבעו מהצורך להביא מסמך מנאמני הפועל תל אביב על גמר חשבון, דולי מנגה נרשם והוא צפוי לערוך הופעת בכורה. אשדוד יצאה היום לבית מלון בנצרת עילית, כאשר חן עזריאל קיבל שחרור מהאימון בשל עניינים אישיים ועדיין לא ברור אם יצטרף אל הקבוצה מחר. תום מונד ומיקי סירושטיין מעט חולים, אבל יצאו לצפון וייתכן שישחקו. באשדוד חוששים מאוד מהמפגש והצוות המקצועי שוחח על כך עם השחקנים.

דולי מנגה, הפועל תל אביב. לירון מולדובן
נרשם בזמן. דולי מנגה/לירון מולדובן

מ.ע. קרית אתא - הפועל רמת גן (13:00)

כמעט שבע שנים אחרי המפגש האחרון ביניהן בליגה הלאומית, מ.ע. קרית אתא והפועל רמת גן נפגשות שוב. האורדונים ניצחו בכל ששת העימותים האחרונים ולפני כן היו שש תוצאות תיקו רצופות, כך שהניצחון האחרון של קרית אתא היה בנובמבר 2000. רמת גן איבדה גובה בשבועות האחרונים אחרי שפתחה בסערה את העונה בלאומית, אך במשחק מול יריבה מליגה א' היא פייבוריטית והאוהדים חולמים על מסע קסם נוסף במפעל בו זכו ב-2003 ו-2013.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים זכייה בגביע. ברני ארדוב
זה לא היה מזמן. שחקני הפועל רמת גן עם הגביע ב-2013/ברני ארדוב

מכבי נתניה - הפועל ראשון לציון (14:00)

אחרי שכבשה את פסגת הליגה הלאומית והשכיחה את מינוס תשע הנקודות, מכבי נתניה רוצה להמשיך במומנטום גם בגביע, שם הגיעה עד למעמד הגמר בפעם הקודמת ששיחקה בליגה השנייה. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' עדיין לא הפסידה העונה בליגה, ואת הפועל ראשון לציון ניצחה 0:1 משער של רועי דיין רק לפני שלושה שבועות. הכתומים הספיקו מאז להחליף מאמן ויקוו להפתיע עם ניר ברקוביץ' על הקווים.

שחקן מכבי נתניה רועי דיין. יותם רונן
ניצח את ראשון לציון לפני שלושה שבועות. רועי דיין/יותם רונן

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית (14:00)

המארחת עלתה אוטומטית לסיבוב ח' ותנסה לסגור חשבון עם הקבוצה שהדיחה אותה בשלב זה לפני שלוש שנים. אז נצרת עילית ניצחה 0:1 בחוץ משער של אחמד דיאב, אבל מאז לא הצליחה להתקדם בגביע. בית"ר תל אביב רמלה לא הפסידה בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה ונראית מצוין העונה, כשהפעם עדן שרם, גאל מרגוליס, שרון זיסו והחברים יצטרכו להראות שיש לקבוצה הרבה מה להציע גם בלי נג'וקו. רוסלן ברסקי יחזור מצהובים. האורחים, מנגד, יחסרו את דולב אזולאי המוצהב ובונים על כושרו הטוב של ניקולאס פלצ'וק.

שחקני בית"ר תל אביב רמלה חוגגים, רוסלן ברסקי. מגד גוזני
עוד חגיגת גביע של בית"ר תל אביב רמלה? רוסלן ברסקי/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל עפולה (14:00)

אייל לחמן עולה עם הקבוצה שלו לטדי, שם הובסה הפועל עפולה 4:1 לפני שלושה שבועות, אך ניצחה בשני המפגשים שקדמו לכך. לפני שלוש שנים, במסגרת סיבוב ז' של הגביע, הייתה זו עפולה שניצחה 2:3 בפנדלים בטדי והמשיכה הלאה, כשלפני שנתיים הגיעו הצפוניים לחצי הגמר. האם פילמון מקארתי, שוער הרכש בן ה-33 שהביא לחמן מגאנה, ישמור שוב על שער נקי כפי שעשה בניצחון על נשר?

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
בונה על השוער החדש מגאנה. אייל לחמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully