וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת ובהתאחדות מתכננים: ליגת פיתוח לשחקן הישראלי

5.1.2017 / 11:10

בימים אלו מתכנסת ועדה בה יושבים רותם קמר, אורן חסון וניר לוין כשעל הפרק ליגת מילואים שתחזור לפעילות בעונה הבאה. חסון יסיים בקרוב את תפקידו כמנכ"ל המנהלת וישמש כיו"ר או דירקטור

צלמים זמניים מורשים

אורן חסון מנכ"ל מנהלת הליגה יסיים את תפקידו בתקופה הקרובה ויעבור לשמש כיו"ר המנהלת או כדירקטור במנהלת. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, המנגנון הניהולי של המנהלת יעבור שינוי לקראת העונה הבאה, כאשר מירב ההחלטות יתקבלו על ידי שלושה דירקטורים - היו"ר, המנכ"ל ודירקטור נוסף. חסון יסיים בוודאות את תפקידו ובזמן הקרוב יקבל החלטה האם הוא לוקח את תפקיד יושב הראש שהוצע לו על ידי ראשי הקבוצות או כאמור יסתפק בתפקיד הדירקטור. ההערכה היא שחסון ישמש בסופו של דבר כיו"ר. המנהלת תמנה בקרוב מנכ"ל חדש וכאשר זה יקרה יעבור חסון לתפקיד אחר.

מנכ"ל מנהלת ליגת העל אורן חסון. יוסי ציפקיס
יסיים את תפקידו בקרוב. חסון/יוסי ציפקיס

בימים אלו מתכנסת ועדה בה יושבים מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר, מנהל הנבחרות הצעירות ניר לוין וחסון עצמו, כשהשלושה מתכננים ליגת מילואים שתחזור לפעילות בעונה הבאה. הליגה תיקרא ליגת פיתוח השחקן הישראלי ובה יוכלו לשחק שחקנים עד גיל 21 או עד גיל 23 (טרם הוחלט) וכן מספר שחקנים מצומצם בכל מחזור מהקבוצה הבוגרת (עדיין לא הוחלט אם ישותפו שחקנים זרים בליגה החדשה).

ההקצבה לתפעול הליגה הזו תגיע מכספים המגיעים לקבוצות הישראליות מאופ"א על השתתפות במפעלים האירופאים. הסכום הראשון שיתקבל בקרוב הוא גבוה מאחר שמכבי תל אביב שיחקה בליגת האלופות. הכסף יחולק לכל הקבוצות בהתניה שהוא עובר לטובת ליגת הפיתוח כדי לסייע לשחקן הישראלי להתקדם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רוצים להיות מנכ"ל/ית המנהלת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully