וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-WWE החליטו לרדת מראוזי, נונייז: "היא הרבה פחות טובה משחושבים"

ההתרסקות של לוחמת ה-MMA נמשכת. בעקבות ההפסד, ארגון ההיאבקות הגדול בעולם החליט לוותר על שירותיה, הברזילאית שפירקה אותה תוך 48 שניות ממשיכה לעקוץ: "היא אוברייטד, אין לי מושג איך היא הגיעה כל כך רחוק"

AP

חמישה ימים עברו מאז הקרב שהדהים את עולם ה-MMA, בו ניצחה אלופת ה-UFC, אמנדה נונייז, את אחת הלוחמות הגדולות של הענף, רונדה ראוזי, אשר שבה לאוקטגון לאחר היעדרות של 13 חודשים. מעריצי הענף חיכו בקוצר רוח לרגע שרונדה תחזור לזירה, אלא שלצערם הרב הקרב נמשך 48 שניות בלבד, לאחר שהברזילאית גברה על יריבתה בנוקאאוט טכני אחרי שלא הותירה לה שום סיכוי, זאת הודות לפתיחה רצחנית של הקרב. נונייז שמרה על החגורה, רונדה ירדה למחתרת.

חמישה ימים עברו, וקולה של רונדה עדיין לא נשמע. צלמי הפפראצי עובדים ימים כלילות כדי להשיג תמונה של הלוחמת, אך בינתיים הסתפקו בתמונה של בן זוגה, הלוחם טראוויס בראון.

רונדה ראוזי. רויטרס
בצניחה. ראוזי/רויטרס

עוד לפני הקרב, נפוצו שמועות רבות בנוגע לעתידה של ראוזי, זאת לאחר ששיחקה במספר סרטי קולנוע בשנה החולפת. על פי אותן שמועות האפשרויות של ראוזי הסתכמו בתעשיית הקולנוע, ובאפשרות שתעבור לארגון ההיאבקות המקצוענית, ה-WWE, אלא שעל פי העיתונאי ג'ונתן קוצ'מן מ-ESPN, ב-WWE החליטו לרדת מהרעיון זאת בעקבות ההפסד המשפיל של ראוזי. "מבחינת ה-WWE, ראוזי היא כבר כוכבת לשעבר, ואין כוונה בארגון לבנות אותה מחדש. זה לא משהו שהם עושים בדרך כלל".

בינתיים, המנצחת הגדולה של הערב הגדול, נונייז, ממשיכה לחגוג: "ידעתי שאנצח את רונדה ברגע שראיתי אותה נלחמת בפעם הראשונה. האמת, אין לי מושג איך היא הגיעה כל כך רחוק בדיוויזיה הזו. אני לא מבינה איך אותן לוחמות הפסידו לה בכלל מלכתחילה. לטעמי רונדה אוברייטד גדולה, היא הרבה פחות טובה משחושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully